فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
کیهان ورزشی-
شجاع خلیل‌زاده بعد از تساوی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی خوب را انجام بدهیم. حق ما ۳ امتیاز بود و شرایط بازی به شکلی بود که می‌توانستیم برنده بازی باشیم. داوری بازی هم داوری خیلی خوبی بود. در مورد صحنه پنالتی هم بگویم که من پشت سیدجلال حسینی بودم و دیدم که پنالتی اتفاق افتاد به نظر من آقای فغانی درست سوت زد و پنالتی را خوب گرفت.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: شرایط بازی کاملاً خاص بود ولی من می‌خواهم در مورد اتفاقی که در دقیقه ۹۰ رخ داده حرف بزنم. آقای فغانی اگر قرار به اخراج بود شما باید دقیقه ۱۰ هر دو بازیکن خارجی سپاهان را اخراج می‌کردید چون آنها با زبان انگلیسی فحش می‌دادند و شما هم متوجه این فحش‌ها شده بودید. در نیمه اول چند بار این موضوع را به شما گفتم و حتی یکبار کی‌روش استنلی به شجاع خلیل‌زاده فحش داد که وقتی بازیکن ما به شما گفت او فحش داده شما گفتید مگر فحش خطا است؟ این را می‌توانید از خود خلیل‌زاده هم بپرسید. اصلاً باورم نمی‌شود داور در آن صحنه به ما کارت قرمز داده و من تصور می‌کردم می‌خواهد کارت زرد بدهد. به نظرم من او خنده‌دارترین کارت قرمزی را که می‌توانست بدهد همین بود و در دقیقه ۱۰ بازی باید هر دو بازیکن خارجی سپاهان را اخراج می‌کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس بر سپاهان گفت: بازی خوبی بود. پرسپولیس نشان داد مدعی اول قهرمانی است و در زمین سپاهان با حضور این همه هوادار توانستیم بازی یکطرفه‌ای انجام دهیم که توپ و میدان را در اختیار داشتیم. متأسفانه روی یک شوت غافلگیر شدیم که هنوز هم نفهمیدم به چه شکلی زده شد. حقمان نبود که این گل را دریافت کنیم و بعد از آن فشار زیادی آوردیم. اگر توپ‌هایمان گل می‌شد با اختلاف ۳-۲ گل آنها را شکست می‌دادیم. فکر می‌کنم آنهایی که به ورزشگاه آمدند راضی بودند و آنهایی هم که در تهران بودند و سایر هوادارانمان هم لذت بردند.

 سید جلال حسینی در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود، بچه‌های ما تلاش زیادی کردند و توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم. می‌توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم. ما بازی به بازی تلاش می‌کنیم، شاید برخی بگویند دیگر تکرار این حرف بس است، اما خستگی به برخی از بازیکنان ما فشار آورده است. امروز بچه‌ها تلاش زیادی کردند؛ چراکه می‌دانستیم شرایط حساس است و با تیم مدعی سپاهان بازی داریم. خیلی خوب کار کردیم و موقعیت زیادی داشتیم. فکر می‌کنم بازیکنانمان باید بیشتر دقت کنند و هواداران هم کمتر در مورد برخی بازیکنان صحبت کنند که احساس می‌کنم برخی از وضعیت خودشان در حال خارج شدن هستند.

امید عالیشاه بعد از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت:‌ فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده بازی باشیم و موقعیت‌های مناسبی داشتیم اما متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و خدا را شکر که بازنده بازی نبودیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار