PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کیهان ورزشی-.
علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: موقعیت‌هایی داشتیم که فکر می‌کنم برای بردن بازی کافی بود.از اول فصل در خیلی از بازی‌ها داوری بیشتر به ضرر ما بوده است. فکر می‌کنم امسال خیلی از داوری ضرر کردیم.

مهدی رحمتی بعد از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی، گفت: بعد از چند پیروزی متوالی که نتایج خوبی هم کسب کردیم امروز با تیم خوب پدیده بازی داشتیم،گل‌محمدی نشان داده در هر تیمی که حضور داشته تا چند سال بعد از آن تیم خوب نتیجه گرفته است حتی اگر یک مربی مبتدی هدایت آن تیم را بر عهده بگیرد. امروز خیلی خوب بازی کردیم،چندین موقعیت خوب هم داشتیم اما تیم داوری با شاهکارش گل سالم ما را مردود اعلام کرد. هفته قبل قلعه‌نویی درباره مسائل مختلف داوری صحبت کرد با آقای تاج سلام می‌کنم و امیدوارم به عنوان نفر اول فدراسیون به این مسائل ورود کند، چطور می‌شود که تمام تیم‌ها اعتراض دارند. در دیدار مقابل پیکان، سایپا و سپاهان از داوری متضرر شدیم وقتی تمام تیم‌ها اعتراض می‌کنند حتماً مشکلی وجود دارد.آقای تاج باید الان جوابگو باشد این همه تماشاگر برای موفقیت تیمشان به ورزشگاه آمده بودند اما با ناراحتی رفتند. ما تمام تلاشمان را کردیم، گل هم زدیم، دیگر باید چه می‌کردیم.

پژمان منتظری بعد از تساوی صفر بر صفر استقلال مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی با اعتراض به تصمیمات داور مسابقه گفت: تصمیمات داور در بازی امروز خیلی پررنگ‌تر بود متأسفانه حرف خاصی نمی‌توان زد، تنها تفاوت استقلال با تیم‌های بالای جدول این است که حقش را نمی‌دهند اما وقتی آنها در شرایط سخت گیر می‌کنند به کمکشان می‌آیند حالا عمداً یا سهواً سود می‌‌برند نمی‌دانم. نمی‌دانم چرا در این سال‌ها این اتفاقات فقط برای استقلال رخ می‌دهد در حالی که امروز باید مدعی می‌شدیم دوباره ترمز استقلال را کشیدند. امیدوارم آنقدر قوی شویم که در چند جبهه بجنگیم نه فقط در زمین مسابقه. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار