PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۴۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اگر بلاتکلیفی موجود در فدراسیون طولانی‌تر از این شود کشتی ضرر خواهد کرد.
کیهان ورزشی- 

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص بلاتکلیفی در فدراسیون کشتی گفت: کمتر از 20 ماه تا آغاز رقابتهای المپیک باقی مانده است و ما باید برای حضور در این رقابتها که این دوره کار از نظر کسب سهمیه (16 نفر در هر وزن) نسبت به دورههای گذشته سخت شده است برنامه ریزی بلندمدت داشته باشیم.

وی ادامه داد: به دلیل مشخص نبودن ریاست فدراسیون کشتی عملاَ دست ما برای این موضوع حیاتی و حضور موفق در المپیک توکیو بسته است و نمیتوانیم جز انجام کارهای کوتاه مدت کاری انجام دهیم.

دارنده 2 مدال نقره جهان تصریح کرد: درخواست ما از سلطانیفر، وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان ذیربط در این وزارتخانه این است که هرچه زودتر زمان ثبت نام از کاندیداها و پس از آن برگزاری انتخابات را اعلام کنند تا رئیس واجد شرایط مجمع کشتی انتخاب شود و بتواند برنامههای مدنظر خود را برای موفقیت کشتی در المپیک به عنوان پیشانی ورزش کشور به شکل مناسبی پیگیری کند.

محمدی تأکید کرد: اگر بلاتکلیفی موجود در فدراسیون طولانیتر از این شود کشتی ضرر خواهد کردمرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی برای حضور در رقابتهای پیش رو از جمله جام تختی روزهای 5 تا 7 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار میشود که تلاش کردیم به تمامی نفرات واجد شرایط برای حضور در این مسابقات مجوز بدهیم.

دارنده 2 مدال برنز جهان گفت: امیدوارم مردم عزیز در این 3 روز که سعی کردیم از نظر زمانی هم به شکل مناسبی برگزار شود، با حضور گرم خود در سالن شهدای هفتم تیر تهران، پشتیبان کشتیگیران سراسر کشور باشند و باعث دلگرمی جامعه کشتی شوند.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: مرحله اول اردوی ما برای حضور در جام تختی با حضور اکثر سرمایههای کشتی کشور از فردا (دوشنبه) در خانه کشتی عبداله موحد آغاز میشود و سعی کردیم علاوه بر دعوت مربیان استانهای برتر قهرمانی کشور، یک کادر فنی همدل و منسجم را انتخاب کنیم.

برچسب ها: کشتی ، غلامرضا محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار