فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
رئیس دپارتمان داوران می‌گوید وجود اشتباهات داوران را تایید می‌کند و باید آنها را کاهش دادا اما هیچ داوری حق ندارد بابت این اشتباه‌ها از تیم‌ها عذرخواهی کند.
کیهان ورزشی- 

داود رفعتی گفت: هیچ داوری حق ندارد به دلیل اشتباهاتی که در مسابقات رخ میدهد، از تیمها عذرخواهی کند. همان طور که کمیته و دپارتمان داوران مسئولیت چیدمان داوری را برعهده دارند، مطمئنا اگر اشتباهی نیز در بازیها اتفاق بیفتد از طریق سایت رسمی فدراسیون آن را اعلام خواهند کرد.

وی در ادامه درباره این که در برخی از رسانهها مطرح شده داوران لیگ برتر به دلیل عملکرد ضعیف به دسته یک سقوط میکنند، گفت: این هجمهای که علیه داوران در رسانهها مطرح شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد. اگر داوری اشتباه قضاوت کرده باشد طبق آیین نامه با او رفتار خواهیم کرد و اگر داوری عملکردش در بازی مثبت باشد، مورد تشویق قرار میگیرد.

رفعتی در پایان افزود: اشتباهات داوری جزئی از بازی است. تلاش میکنیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم. ما وجود اشتباهات داورانمان را تایید میکنیم و باید آنها را کاهش دهیم. برای این داوران کلاسهای توجیهی برگزار میکنیم تا متوجه اشکالات خود بشوند و در قضاوتهای بعدی خود آن را اصلاح کنند.

برچسب ها: داور ، داود رفعتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار