PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۴۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کمیته آسیایی پارالمپیک اسامی نامزدها برای انتخابات اعضای هیئت اجرایی را که در دوبی امارات متحده برگزار می‌شود، اعلام کرد که فقط نام یک ایرانی در آن وجود دارد.
کیهان ورزشی- 

کمیته آسیایی پارالمپیک اسامی نامزدها برای انتخابات اعضای هیئت اجرایی را که ششم فوریه در مجمع عمومی آن در دوبی امارات متحده برگزار میشود، اعلام کرد که فقط نام یک ایرانی در آن وجود دارد.

در مجموع، 13 نفر برای در اختیار گرفتن شش عنوان باقیمانده هیئت اجرایی در دوبی، نامزد شدهاند. در این مجمع، رئیس، دو نایب رئیس، رئیس کمیته ورزش برای زنان و توسعه انتخاب خواهند شد که پنجمین هیئت اجرایی تاریح این نهاد خواهد بود.

با توجه به فهرست اعلام شده، برای ریاست فقط مجید راشد (رئیس کنونی کمیته آسیایی پارالمپیک) نامزد شده که به معنای تمدید حضورش در این پست است.

نامزدهای این انتخاب به شرح زیر است:

ریاست: مجید راشد (امارات متحده عربی)

نواب رئیس: جان هیان سوک (کرهجنوبی)، کن چوان (مالزی)، ماسایوکی میزونو (ژاپن)، ساتایا پارکاش (هند) و مصطفی طارق (پاکستان)

رئیس کمیته ورزش برای بانوان: فاطمه رخشانی (ایران)، ناسانبات (مغولستان) و سارا الشاوی (بحرین)

توسعه: عبدالرحیم الشیخ (عربستان)، کن چوان (مالزی)، خادم الدین الله یار (افغانستان) و نیقات عمران شامی (پاکستان)

در جریان برگزاری بازیهای پاراآسیایی 2018 جاکارتا، انتخابات کمیته ورزشکاران برگزار شد که جئونگ مین لی از کره جنوبی به عنوان رئیس انتخاب شد. وی نیز عضو هیئت اجرایی خواهد بود.

در آن دوره، نماینده پنج منطقه نیز انتخاب شدند که آنها نیز عضو هیئت اجرایی به شمار میروند. اسو مانابو از ژاپن (شرق آسیا)، رستم بابایف از قزاقستان (آسیای مرکزی)، عبدالرزاق بنی راشد از امارات (غرب آسیا)، عمران شامی از پاکستان (جنوب آسیا) و مایکل باردو از فیلیپین (جنوب شرقی آسیا)، اعضای انتخاب شده برای حضور در این جمع هستند.

نایب رئیس سوم را نیز کشوری که دور بعد بازیهای پاراآسیایی در آن برگزار میشود، معرفی خواهد کرد. این اتفاق تا زمان برگزاری مجمع عمومی در دوبی، توسط هانجو که میزبان بازیهای 2022 است، صورت خواهد گرفت.

مدیر اجرایی کمیته آسیایی پارالمپیک هم عضو هیئت اجرایی به شمار می رود؛ اما با انتخابات مشخص نمیشود.

برچسب ها: پارالمپیک
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها