فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی ما استاد مسایل روحی و روانی است.
کیهان ورزشی-

محسن کریمی بازیکن جوان استقلال تهران را باید یکی از بدشانس ترین بازیکنان سالهای اخیر این باشگاه دانست. او که از بند مصدومیت شانه رهایی پیدا کرده و در اوج بسر می برد، ناگهان با مصدومیت تازه ای مواجه شد و ماهها کنار رفت.

او این روزها به یکی از امیدهای شفر برای نیم فصل دوم مبدل شده است و به همین بهانه خبرنگار مدال گفت و گویی را با وی انجام داده که در زیر متن آن را می خوانید:

* محسن ظاهرا به زادگاهت رفته ای؟

-بله، با هماهنگی باشگاه آمدم تا در امتحاناتم شرکت کنم.

* وضعیتت چطور است؟

-خداراشکر خیلی خوب هستم. بعد از آن همه بدشانسی حالا در شرایط خیلی خوبی هستم و بی صبرانه انتظار نیم فصل دوم را می کشم تا به تیمم کمک کنم.

*تو را می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان سالهای اخیر استقلال نامید.

-بعد از مصدومیت مجددی که سراغم آمد خودم هم شوکه بودم.بعد از آن اتفاق خیلی ها پشت سرم حرف می زدند و می گفتند این بازیکن که دائم مصدوم است و ..اما بعد از مدتی با خودم گفتم باید بلند شوم و پر قدرت جلو بروم.همین کار را کردم و با کمک اطرافیانم و بویژه دکتر نوروزی که همیشه کنارم بود و خیلی کمکم کرد آن روزهای بد را پشت سر گذاشتم.هر بازیکنی آرزویش است به جام جهانی و جام ملتها برود اما خب من در مقاطعی مهم مصدوم شدم. آقای کی روش قبلا مرا دعوت کرده بود و اننگیزه زیادی هم داشتم اما خب دیگر نمی خواهم به گذشته فکر کنم. خوشبختانه در سن و سال کم این مصدومیت ها را پشت سر گذاشتم.باز هم از استقلالی ها و دکتر نوروزی و بویژه آقای شفر که همه جوره پشتم بود تشکر می کنم.از هواداران استقلال هم تشکر می کنم.

*عملکرداستقلال را در نیم فصل اول چطور ارزیابی می کنی؟

-شرایط خوبی داشت به نظر من اما روی برخی اتفاقات و بدشانسی ها امتیازات خوبی را از دست دادیم اما شک نکنید که در نیم فصل دوم جبران  و برای قهرمانی حرکت می کنیم. البته در اواخر نیم فصل اول تیم خیلی بهتر شده بود و این را هم نباید فراموش کنیم که در ابتدای فصل استقلال نصف بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و ناگهان خالی شد.

*تا کی با استقلال قرارداد داری؟

-به جز امسال یکسال دیگر قرارداد دارم.این فصل هم که نامم در لیست زیر 25 سال بود.

*طی این مدت که زیر نظر شفر کار کرده ای کدام رفتار او برایت جالب بوده است؟

- ایشان استاد مسایل روحی و روانی است.همیشه انرژی مثبت می دهد.امیدوارم آن همه انرژی مثبت شفر را با خودمان وارد زمین کنیم.

*جمله ای بوده که به تو گفته باشد و برایت جالب باشد؟

-بله، به من گفت: به حواشی اصلا فکر نکن و راه خودت را برو. ما همه پشت تو هستیم و بدان وقتی خوب بازی کنی کسی نمی تواند حریفت شود و جرات حرف زدن علیه تو را ندارند.

*استقلال این فصل قهرمان می شود؟

-چرا که نه؛ ما با قدرت به نیم فصل دوم خواهیم رفت و شک نکنید استقلال روز به روز بهتر خواهد شد.


برچسب ها: محسن کریمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار