PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار مقابل عراق در زمین اختصاصی باشگاه الوصل برگزار شد.
کیهان ورزشی-
تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار مقابل عراق از ساعت ۱۱ امروز در زمین باشگاه الوصل امارات برگزار شد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل عراق بازی نکرده بودند در تمرین امروز حضور داشته و بقیه در هتل تمرین ریکاوری انجام دادند. مهدی طارمی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی با اینکه دقایقی برای تیم ملی به میدان رفتند، اما در تمرین امروز حضور داشتند.

* بخش اول تمرین کروش حدود ۳۰ دقیقه با شاگردانش به صحبت پرداخت و پیرامون مسائل مختلف نکات لازم را به بازیکنانش گوشزد کرد. وی سپس در مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت‌وگویی را هم با آنها انجام داد.

* بخش بعدی تمرین امروز تیم ملی فوتبال تحت فشار بین بازیکنان بود و آنها حدود ۳۰ دقیقه این آیتم را پشت سر گذاشتند.

* مهمترین قسمت تمرین امروز تیم ملی ایران فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین بود. در این آیتم بازیکنانی که در بازی روز گذشته حضور نداشتند یک فوتبال کاملاً شاداب و مفرح را به نمایش گذاشته تا جایی که رقابت بازیکنان برای گلزنی بسیار زیاد بود. در یک صحنه مهدی طارمی با یک ضربه قیچی برگردان یکی از دروازه‌ها را باز کرد که با تشویق کادر فنی تیم ملی مواجه شد. طارمی در تمرین امروز، آماده نشان داد.

* هنگامی که تمرین تاکتیکی به پایان رسید، بازیکنان تیم ملی که تیم برنده مسابقه درون تیمی بودند مقابل دوربین عکاسان، عکس یادگاری انداختند. هنگامی که دژاگه، حاج‌صفی، منتظری، پورعلی‌گنجی و دکتر خانلری مقابل دوربین عکاسان ایستادند یکی از بازیکنان بطری آب را بر سر آنها خالی کرد که همین موضوع باعث شد تا نفراتی که خیس شدند به دنبال او بدوند. این اتفاق سوژه عکاسان حاضر در تمرین شد.

* آفتاب شدیدی در محل تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران حکم‌فرما بود به همین علت بازیکنان در شرایط سختی تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* در بخش پایانی تمرین امروز اتفاق جالبی رخ داد. کارلوس کروش از امیرعابدزاده خواست تا درون دروازه بایستد تا به وی پنالتی بزند، در نهایت این اتفاق هم رخ داد و هنگامی که کروش به عابدزاده پنالتی زد دروازه‌بان تیم ملی ضربه او را مهار کرد که این موضوع باعث شد تا بازیکنان عابدزاده را تشویق کنند.

* در پایان تمرین نیز دو نفر از نمایندگان سفارت در محل تمرین حضور پیدا کرده و با کی‌روش عکس یادگاری گرفتند.

* از تمرین امروز تیم ملی ۳ نفر از ایرانیان مقیم ونکوور و شیراز دیدن کردند.

*در اواخر تمرین امروز دکتر صفاریه معاون درمان هلال احمر ایران و دکتر افشاریان رییس بیمارستان ایرانیان دبی با کارلوس کی روش صحبت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار