PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۴۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
سرمربی بارسلونا پس از شکست خوردن مقابل سویا گفت: ما در این بازی نتوانستیم فرصت های زیادی ایجاد کنیم در نتیجه نتوانستیم گلزنی کنیم.
کیهان ورزشی- 

در ادامه رقابتهای فوتبال کوپا دل ری اسپانیا و در دور رفت، بارسلونا بامداد امروز به مصاف سویا رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. گل های این بازی را سارابیا در دقیقه 58  و بن یدر 76 به ثمر رساندند.

در این بازی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حضور نداشت و والورده ترجیح داد تا به وی استراحت بدهد. دیدار برگشت در نیوکمپ برگزار می شود.  

والورده، سرمربی آبی-اناریها پس از این باخت گفت: در نیمه اول بازی بسیار کم سیطره داشتیم ولی در نیمه دوم با فشار بر رقیب بازی را به دست گرفتیم ولی برخلاف جریان بازی آنها گلزنی کردند. ما در این بازی نتوانستیم فرصت های زیادی ایجاد کنیم در نتیجه نتوانستیم گلزنی کنیم.

وی افزود: ما باید منتظر باشیم. درست است که ما در این بازی تغییرات زیادی را ایجاد کردیم و خودمان را به خاطر انداختیم. امور در این بازی بر وفق مراد پیش نرفت. الان تمام تمرکز ما بر روی بازی شکنبه مقابل خیرونا است. از اینکه مسی را در لیست بازی نگذاشتیم پشیمان نیستم. این کاری بود که باید آن را انجام می دادم.

نام:
ایمیل:
* نظر: