ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
رییس فدراسیون فوتبال به یک چهره فوتبالی انتقاد کرد.
کیهان ورزشی-

برنامه زنده امشب شبکه سوم سیما دو میهمان به نام های مجید جلالی و امیر حاج رضایی داشت.
در خلال این برنامه تاج روی خط آمد و پس از صحبت های حاج رضایی واکنشی جنجالی داشت و عنوان کرد: کاملا آقای حاج رضایی یک معلم هستند ولی به هر حال زمانی بوده که مشاور باشگاه سپاهان هم بوده اند. می گویند پول فوتبال کثیف بوده ولی از همین پول کثیف استفاده کرده اند. ما مخالف شنیدن انتقادات نیستیم. من کاملا و صادقانه همه چیز را گوش می کنم.

حاج رضایی پس از این صحبت های ریاست فدراسیون فوتبال عصبانی شد و گفت: آقای تاج چیزی را مطرح کردند که با شرافت یک مربی در ارتباط است.

در این لحظات برنامه دچار تشنج شد و حاج رضایی به شدت از صحبت های تاج ابراز ناراحتی کرد و به همین دلیل هم بود که چند ثانیه ای تاج، میثاقی مجری برنامه، جلالی و حاج رضایی به صورت توامان در حال صحبت بودند ولی هیچ کدام نمی توانستند، حرف هایشان را کامل کنند.

بعد از چند دقیقه حاج رضایی برای صحبت کردن اجازه خواست و اینگونه این گفت وگو رو ادامه داد: ما اینجا هستیم که در مورد شرایط تیم ملی صحبت کنیم. اینقدر ولی آقای تاج در تنگنا هستند که سعی می کنند با این حرف ها از وضعیت ایجاد شده فرار کند.

تاج بلافاصله وارد شد و بیان کرد: مردم از شرایط تیم ملی راضی هستند و من در تنگنا نیستم و دیگر هم در این مورد صحبت نمی کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها