PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۲۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
علی دایی به اتفاقات جنجالی اخیر و حمله ورزشکاران غیر فوتبالی به فوتبال واکنش نشان داد.

کیهان ورزشی-


علی دایی درباره حملات تند برخی ورزشکاران به اعضای تیم ملی فوتبال اظهار داشت: پول هایی که در فوتبال ما هزینه می شود در مقابل پول هایی که در رشته های دیگر می شود خنده دار است. اینکه به رشته های دیگر کم توجهی می شود چه ربطی به فوتبال دارد؟

وی افزود: شما جایی را در دنیا سراغ دارید که مثلا یک وزنه بردار از یک فوتبالیست درآمد بیشتری داشته باشد و یا پاداش بیشتری بگیرد؟ اصلا قابل مقایسه نیست. در همین کشورهای همسایه ببینید برای فوتبال چقدر هزینه می شود و بازیکنان را با چه مبالغی جذب می کنند. مثلا قطر قهرمان جام ملت های آسیا می شود و می شنویم که برای بازیکنان آنها چه کارهایی می کنند. تا آخر عمر بی نیاز می شوند.

دایی گفت: مقایسه فوتبال با دیگر رشته ها قیاس درستی نیست. همه ورزش می کنیم و همه ورزشکاران عزیز هستند اما در اروپا فوتبال بیشترین پول را جذب می کند. در ایران دریافتی بازیکنان فوتبال در مقایسه با دیگر کشورها ناچیز است. شما به من بگوئید کدام رشته است که در ایران مردم با بردهای آن به خیابان ها می آیند و شادی می کنند؟ آیا وزنه برداری و کشتی این کار را کرده اند؟ خب این نشان می دهد که جایگاه فوتبال فرق دارد. آیا والیبال ما که در لیگ جهانی آن بازی های خوب را انجام داد توانست مردم را به خیابان ها بیاورد؟

دایی گفت: آیا اینکه به رشته های دیگر در ایران توجهی نمی شود گناه آن گردن فوتبال و فوتبالیست ها است؟ در دنیا اسپانسرها حرف اصلی را می زنند. اگر در این ورزش سیستم درستی حاکم بود این اتفاقات رخ نمی داد.حملات اخیر به فوتبال به نظر من منطقی نیست.

برچسب ها: علی دایی ، سایپا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قادری
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
گفت و گو با علی دایی خوانذنی بود و ایشان درست میگه هیچ کس سرجای حود نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار