PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
سعید ملایی برای صعود به نیمه نهایی به مصاف «رسولان موسایف» با رنکینگ ۲۰۹ دنیا از قزاقستان رفت اما مقابل این جودوکار ایپون شد.
کیهان ورزشی- 

اولین دوره از مسابقات گرنداسلم پاریس در سال ۲۰۱۹ با حضور ۵۷۳ جودوکار از ۹۷ کشور از صبح روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه به میزبانی فرانسه آغاز شده است.

امروز در دومین روز از مسابقات، سعید ملایی نفر اول رنکینگ دنیا در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم در وزنی که ۶۳ جودوکار حضور داشت و در نخستین دور با قرعه استراحت روبرو شد و سپس به مصاف نماینده ژاپن رفت. ملایی در یک دقیقه و 22 ثانیه "کیانوکوهارا" از ژاپن ایپون کرد. وی در ادامه "ویسزاک" از آلمان را در 29 ثانیه ایپون کرد و به مرحله بعدی راه یافت.
سعید ملایی برای صعود به نیمه نهایی به مصاف «رسولان موسایف» با رنکینگ ۲۰۹ دنیا از قزاقستان رفت و مقابل این جودوکار ایپون شد. ملایی برای اینکه در مرحله بعدی با رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکند دست به باخت مصلحتی زد.

ملایی برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد ابتدا به مصاف "ماتیاس کس" از بلژیک می رود.

روز گذشته(شنبه) در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو با رنکینگ ۱۳ دنیا دور نخست به مصاف نماینده غنا رفت و در نهایت به برتری دست یافت. بریمانلو در دور دورم به مصاف نماینده سوئد با رنکینگ پنجم دنیا و نفر سوم اروپا رفت و این جودوکار را نیز ضربه فنی کرد.

نماینده کشورمان در ادامه این رقابت‌ها به مصاف نماینده ایتالیا و نفر ۳۷ رنکینگ جهانی و دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۱۶ رفت و در ثانیه‌های پایانی مقابل این جودوکار غافلگیر شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

برچسب ها: سعید ملایی ، جودو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار