فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست برابر تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
کیهان ورزشی-

 روزبه چشمی پس از بازی تیم استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: من فکر می‌کنم جو برای استقلال خراب است. بازیکنان پرسپولیس اعتراض می‌کنند، دادوبیداد راه می‌اندازند، اما اتفاقی نمی‌افتد. به نظرم مقداری تفاوت وجود دارد. یک بازیکن که همه او را می‌شناسند و من نام نمی‌برم، کم مانده بود داور را درون زمین بزند و بیرون از زمین هم داد و بیداد می‌کرد.من در این بازی با اولین اعتراض کارت زرد گرفتم، اما آنها مدام به داور اعتراض می‌کردند و اتفاقی نیفتاد.

چشمی در ادامه افزود: تیم‌های دیگر اعتراض می‌کنند و بیانیه می‌دهند،‌ اما استقلال چون حرفی نمی‌زند، هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد. به نظرم تفاوت قائل می‌شوند، شما ببینید در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان بازیکن پرسپولیس چطور اعتراض کرد. من هم در این بازی اعتراض کردم و کارت زرد گرفتم. باشگاه‌های دیگر بیانیه می‌دهند. اگر قانون است باید برای همه یکسان باشد.

داریوش شجاعیان در مورد شکست استقلال مقابل تراکتورسازی، گفت: تراکتور قبل از گل موقعیت خاصی نداشت عادلانه‌ترین اتفاق کسب تساوی در این بازی بود اما در نهایت آنها توانستند برنده شوند. 

وی در مورد اینکه اکثر بازیکنان استقلال داوری را در باخت استقلال مقصر می‌دانستند، عنوان کرد: به نظر من این‌طور نیست. من اصولاً در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و نمی‌خواهم داور را تحت فشار قرار بدهم تنها مشکلم اعتراضاتی است که اتفاق می‌افتد. یکسری اختلاف‌نظرات در بازی اتفاق می‌افتد و در تصمیم‌ها تفاوت‌هایی قائل می‌شود مثلاً فلان شخص اعتراض می‌کند کارت نمی‌گیرد اما فلان شخص اعتراض می‌کند کارت می‌گیرد. اگر این تفاوت‌ها اعمال نشود شرایط خیلی بهتر می‌شود. من در کل در رابطه با داوری صحبت نمی‌کنم. 

شجاعیان در رابطه با بحث اختلاف‌نظر ماشین‌سازی و استقلال بر سر انتقال او، اظهار داشت: من رضایت‌نامه‌ام را گرفتم و از ماشین‌سازی به استقلال آمدم این موضوعی بین دو باشگاه ماشین‌سازی و استقلال است و من می‌دانم مدیرعامل ما در حال تلاش برای حل این مشکل است و امیدوارم این مشکل حل شود تا با مصاحبه‌ها این‌طور افکار بازیکنان بر هم نخورد. 

هافبک استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر ورق برگردد آیا به ماشین‌سازی بازمی‌گردد گفت: هر چه قسمت باشد. 

علی کریمی پس از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی، گفت: من تا به حال در مورد داوری در این چند سال حرفی نزده‌ام، اما انگار آقای خورشیدی آمده بود که توپ‌های ۵۰ درصد که هیچ، توپ‌های صد درصد را هم به نفع حریف بگیرد. او خطاهای بی‌موردی را می‌گرفت. بازیکن ژاپنی من را زد اما من خودم را نگه داشتم و بلند شدم.

وی افزود: توپ به پای من برخورد کرد و داور هند گرفت. بازیکنان حریف خطاهای زیادی می‌کردند اما داور آنها را نمی‌گرفت، به نظرم با این سوت‌ها روند بازی را از دست ما درآورد و بازی به نفع حریف شد.

وریا غفوری پس از پایان بازی تراکتورسازی ـ استقلال گفت: در مورد اینکه آیا از تعویض شدن در این بازی ناراحت بود گفت: بینی‌ام شکسته بود اما می‌توانستم بازی کنم. در نیمه اول کمی ضعف داشتم اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردم و فکر می‌کنم اگر بازی می‌کردم می‌توانستم به تیم کمک کنم.

وی در خصوص وضعیت مصدومیتش گفت: بینی من از چند جا شکسته است، پزشک به من گفت که باید عمل کنم، باید ببینم شرایط چگونه خواهد شد.

غفوری در خصوص درگیری‌های زیاد این بازی و عملکرد داوری گفت: داوری بد نبود، در صحنه‌های معمولی، بازیکنان به داور حمله می‌کردند. باید در این صحنه‌ها رعایت کنیم. حرمت داوران را نگه داریم که آنها نیز تحت فشار قرار نگیرند.

بازیکن استقلال در خصوص مطلبی که در فضای مجازی و در مورد سیاست منتشر کرده بود گفت: آدم بعضی مصاحبه‌ها را از مسئولان می‌بیند که ظاهرا به درد و زخم مردم نمک می‌پاشند. مردم ما تحت فشار هستند.




برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار