PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۴۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
ولادمیر پوتین رئیس جمهور کشور روسیه روز پنج شنبه گذشته در اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد روسیه که در شهر سوچی در حال برگزاری است، حاضر شد.
کیهان ورزشی- 

ولادمیر پوتین رئیس جمهور کشور روسیه روز پنج شنبه گذشته در اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد روسیه که در شهر سوچی در حال برگزاری است، حاضر شد و با کشتی گیران، کادر فنی و مسئولان فدراسیون این کشور دیدار کرد.

در این دیدار مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه اظهار داشت: تیمهای ما هم اکنون در اردوی آماده سازی حضور دارند و برای مسابقات پیش رو آماده میشوند در دیدار با پوتین مسائل کلیدی توسعه کشتی مطرح شد که یکی از آنها ساخت کمپهای آماده سازی از جمله در ولادی قفقاز روسیه بود.

جامبولات تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه نیز در این دیدار با تشریح برنامههای این تیم برای حضور در رقابتهای قهرمانی اروپا، جام جهانی، بازیهای اروپایی و رقابتهای جهانی کشتی گفت: از شما سپاسگزارم که دائماً به ما توجه دارید و این دیدار در بالاترین سطح برگزار شد، حضور شما در اردوهای ما باعث انگیزه برای ورزشکاران خواهد بود و راه را برای پیروزیهای جدید باز میکند.

عبدالرشید سعداللهیف قهرمان جهان و المپیک نیز در مورد این دیدار گفت: دیدار با پوتین در بالاترین سطح برگزار شد وی از ما پرسید برای چه مسابقاتی تمرین میکنید و ما گفتیم برای جام جهانی، رقابتهای قهرمانی اروپا و در نهایت المپیک. من به عنوان کاپیتان تیم خوش شانس بودم که با پوتین صحبت کردم و ما به وی توضیح دادیم که همراه با تیم فرنگی در رقابتهای جهانی صاحب ۱۰ مدال طلا شدیم و وی برای ما آرزوی موفقیت کرد و گفت که کار سختی در پیش رو داریم اما او در کنار ما هست و ما نیز لذت بردیم که در کنار رئیس جمهور کشورمان بودیم.

 پوتین در حالی به اردوی تیم ملی روسیه در شهر سوچی رفته که در چند روز اخیر در این شهر میزبان رؤسای جمهور ایران و ترکیه بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: