شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۴۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
کیهان ورزشی-
مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال درباره اعتراضات بازیکنان به داور بازی و اتفاقاتی که در زمین رخ داد، گفت: در وهله اول برد امروز را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. امروز تماشاگران آمدند و از ما حمایت کردند و خوشحالم که بردیم. درباره داوری چه بگویم؟ هرچه درباره داوران حرف بزنیم انگار آنها حساس‌تر می‌شوند. شاید به داوران گفته شده که اگر به شما اعتراض زیادی شد شما هم عکس‌العمل نشان دهد. من سال‌ها کاپیتان استقلال هستم و هیچ‌موقع زیاد اعتراض نکردم اما برخورد برخی داوران خوب نیست و با لحن بدی جواب می‌دهند. در فوتبال ما انگار طوری شده که هرچه بیشتر به سمت داوران هجوم ببریم داوران بیشتر به نفع آنها می‌گیرند. من امروز لحن و برخورد داور را نپسندیدم. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم. موقعیت‌هایی داشتیم که از آنها استفاد نکردیم. در اواخر بازی تیم پارس جنوبی فشار زیادی روی دروازه‌ ما آورد و توپ‌های بلند می‌فرستادند اما در نهایت ما برنده شدیم.

آیاندا پاتوسی مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی امروز مقابل پارس جنوبی و گل‌هایی که در این بازی زد، گفت: خیلی خوشحالم که برای استقلال گل زدم اگر گلی هم زدم همان چیزهایی بود که کادر فنی از من خواسته بود و همان‌ها را اجرا کردم.

پژمان منتظری پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل پارس‌جنوبی گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما باید بهتر تمام می‌کردیم چون توقع از استقلال بیشتر است باید گل‌های بیشتری می‌زدیم که نزدیم. نمی‌خواهم صحبت کنم عادت هم ندارم زیاد صحبت کنم اما باید جلوی برخی مسائل گرفته شود ظاهراً گزارشگر مسابقه درباره برخی مسائل و بازیکنان از جمله من صحبت کرده که مشکلی ندارد اما او گفته است صیادمنش راهش را اشتباه می‌رود. او از کجا متوجه شده است که راه صیادمنش اشتباه است؟ باید به باشگاه دیگری می‌رفت که گزارشگر خوشش آید؟ او به باشگاه بزرگی مانند استقلال آمده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار