ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۴۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
قرعه‌کشی مسابقات 5 وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان برگزار شد.
کیهان ورزشی- 

رقابتهای بینالمللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب میشود از ظهر دیروز در شهر گیور آغاز شده است و امروز با معرفی نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان می رسد.

بر این اساس کشتی گیران کشورمان با قرعه زیر از ظهر امروز به مصاف حریفان خود در این مسابقات میروند.


در وزن 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا در دور نخست به مصاف مونتیانو از رومانی میرود. در این وزن 21 کشتی گیر حضور دارند. در وزن 67 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند، محمد الیاسی در دور نخست با سانفیلیپو از ایتالیا مبارزه میکند.

در وزن 77 کیلوگرم پیام بویری در دور اول با بودجملین از کشور الجزایر کشتی میگیرد در این وزن 23 نفر شرکت کردهاند. در وزن 87 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف مینگوزی از ایتالیا میرود. در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده کشتی میان کوچمی از اوکراین و کیم از کره جنوبی مصاف خواهد داد.

در مسابقات پنج وزن نخست که دیروز برگزار شد، تیم ایران در وزن 55 کیلوگرم توسط رضا خدری به مدال نقره و در وزن 63 کیلوگرم توسط میثم دلخانی به مدال برنز رسید.

رده بندی پنج وزن نخست این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- الهام بهرام اف (ازبکستان) 2- رضا خدری (ایران) 3- جاووخیر میراحمداف (ازبکستان)

63 کیلوگرم: 1- شینیبو اوتا (ژاپن) 2- ارباتو تیو (چین) 3- سایلیک والیهان (چین) و میثم دلخانی (ایران)... 9- محمد نوربخش (ایران)

72 کیلوگرم: 1- شماگی بولکوادزه (گرجستان) 2- ساچینو داویتیا (گرجستان) 3- مارتین توت (مجارستان) و سلجوق جان (ترکیه) ... 9- محمدرضا آقانیا (ایران)

82 کیلوگرم: 1- گلا بولکوادزه (گرجستان) 2- رایبک بیسلطانوف (دانمارک) 3- برهان آکبوداک (ترکیه) و یاروسلاو فیلچاکوف (اوکراین) 5- جمال اسماعیلی (ایران)

97 کیلوگرم: 1- ترسی هانکوک (آمریکا) 2- فاتح باشکوی (ترکیه) 3- آبودوریخیتی آلیموجیانگ (چین) و نیکولوز کاخلاشویلی (ایتالیا) 5- حسن آریایینژاد (ایران)

برچسب ها: کشتی فرنگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها