PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۴۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
ملی پوش ایرانی العربی دروازه تیمش را باز کرد.


کیهان ورزشی-


در دیدار ماقبل پایانی هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای سومین بازی متوالی مرتضی پورعلی‌گنجی را در خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۷:۲۰ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه مهمان تیم رده سومی السیلیه بود.

ویلفرد بونی، مهاجم سابق سوانسی و منچستر سیتی که در دو دیدار اخیرش برای العربی موفق به گلزنی شده بود، در دقیقه ۱۱ مسابقه امشب هم با جای گذاشتن دروازه‌بان السیلیه، گل اول تیمش را به ثمر رساند تا در نیمه نخست به برتری دست پیدا کنند.

فهد یوسف، هافبک السیلیه در دقیقه ۵۱ نفوذ سریعی از سمت چپ محوطه جریمه العربی داشت که ارسال زمینی او بعد از برخورد به پای مرتضی پورعلی‌گنجی که تکل زده بود، تبدیل به گل شد.

در دقیقه ۶۱ عبدالقادر الیاس گل دوم السیلیه را به ثمر رساند، اما یاران پورعلی‌گنجی به بازی بازگشتند و توانستند دو گل توسط واسکوئز و ویلفرد بونی بزنند تا در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی ۳ بر ۲ دست یابند و ۲۷ امتیازی شوند تا رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر را حفظ کنند.

مرتضی پورعلی‌گنجی که بعد از پیوستن به العربی یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار امشب هم که یک گل به خودی زد، ۹۰ دقیقه برابر السیلیه در زمین حضور داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار