فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
شوتا آلورادزه، سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان از جو حاکم بر ورزشگاه آزادی در جریان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس ابراز رضایت کرد.
کیهان ورزشی-
شوتا آلورادزه، سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پس از دیدار مقابل پرسپولیس در نشست خبری این بازی اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم به تماشاگران بابت اتمسفر خوب ورزشگاه تبریک بگویم. این بسیار زیبا بود که چنین هوادارانی بازی را تماشا می‌کردند.

اتمسفر ورزشگاه آزادی بازی را زیبا کرد
وی افزود: خیلی زیباست که تماشاگرانی اینچنین عاشق فوتبال هستند و برای یک بازی این‌چنینی 50 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. ما انتظار بازی سختی را داشتیم، اما فکر می‌کنم اتمسفر ورزشگاه بازی را زیبا کرد. ما شانس‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم و جا دارد به بازیکنانم بابت نمایش خوبی که داشتند تبریک بگویم و از آنها تشکر می‌کنم.

برای نتایجی که پرسپولیس سال قبل گرفت احترام قائلم
سرمربی تیم فوتبال پاختاکور درباره اینکه آیا پرسپولیس را شانس قهرمانی می‌داند یا نه، گفت: خیلی سخت است که به این سؤال پاسخ بدهم، چون راه زیادی داریم. پیش‌بینی این اتفاق بسیار سخت است و نسبت به نتایجی که پرسپولیس فصل قبل گرفت احترام قائلم، اما از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

معمولاً تغییر زیادی در سبک بازی‌مان نمی‌دهیم
آلورادزه در پاسخ به این سؤال که آیا سبک بازی پاختاکور مقابل پرسپولیس سبکی برای بازی خارج از خانه بود یا نه، اظهار داشت: ما معمولاً به همین شکل بازی می‌کنیم و تغییر زیادی در سبک بازی‌مان نمی‌دهیم. تیم ما اکنون جدید است و سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم و بهتر شویم.

بهترین اتفاق بازی تماشاگران بودند
وی درباره اینکه پاختاکور در دقایق ابتدایی بازی در شرایطی به گل رسید که پرسپولیس به‌هم ریخته بود و آیا این به‌هم ریختگی به دلیل سبک بازی پاختاکور بوده است، گفت: ما آمده بودیم که اینجا 90 دقیقه بازی کنیم و بهترین اتفاق بازی هم تماشاگران بودند. در بازی اتفاقی افتاد که ما به آن نیاز داشتیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار