PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
سرمربی سایپا گفت: بدترین بازی فصل مان را به نمایش گذاشتیم، در خط دفاعی و دروازه خیلی اشتباه داشتیم و متأسفانه این بازی را از دست دادیم. یکی از بدترین بازی‌هایم بود که در دوران مربی‌گری‌ام دیدم.
کیهان ورزشی-
علی دایی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان گفت:‌ فکر می‌کنم ما امروز بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم، در خط دفاعی و دروازه خیلی اشتباه داشتیم و متأسفانه این بازی را از دست دادیم. می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی گل دقایق آخر سپاهان در نیمه اول باعث شد این اتفاق نیفتد. دروازه‌بان ما اشتباهات خیلی بدی داشت، از گل اول، گل سوم، گل چهارم در بازی نبود.

وی افزود: ما با اینکه دروازه‌بانمان خوب کار نکرد و خط دفاعی‌مان خوب نبود، به شدت حق‌مان باخت بود. به چند بازیکن که چند بازی پشت سر هم بازی کرده بودند استراحت دادیم، یکی از بدترین بازی‌هایم بود که در دوران مربی‌گری‌ام دیدم. 

علی دایی در خصوص تعریف قلعه‌نویی از او و همچنین غیبت علیاری در این بازی گفت: من از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم، متأسفانه در ایران خیلی چیزها برعکس است. در مورد علیاری متأسفانه ما او را امروز به دلایل انضباطی دراختیار نداشتیم، تصمیمات غلطی گرفته شد و باعث شد ما از علیاری نتوانیم استفاده کنیم. به خاطر مسائل اخلاقی از او صرف‌نظر کردیم، مسائل اخلاقی برای ما مهمتر از نتیجه است. ما در خط دفاعی بازیکن خاصی نداریم، با این حال تابع باشگاهیم. به خاطر بی‌احترامی او را کنار گذاشتیم، با اینکه عامل آن، فرد دیگری بود. با این حال حق نداریم به کسی بی‌احترامی کنیم. کسانی که بانی این مسئله بودند هم از باشگاه اخراج شدند، ما علیاری را نداشتیم و دفاع ما آنقدر باز بود که هر توپی می‌آمد تن و بدنمان می‌لرزید. 

وی در خصو ص استفاده از منادی در این بازی گفت:‌ او مدتی مصدوم بود و ما به او شانسی دادیم تا برگردد که متأسفانه نتوانست از این شانس استفاده کند و دقیقه ۲ توپی را که می‌توانست با دست بگیرد با پا گرفت، روی گلهایی که خوردیم هم دفاعمان مقصر بود هم دروازه‌بانمان. گل پنجم هم دفاع ما مثل آب خورد پنالتی داد. متأسفانه اشتباهات تکراری ادامه دارند. من در جلسه در مورد تک تک مواردی که گل خوردیم صحبت کردم. متأسفانه از لحاظ بدنی بازیکن نداریم و نمی‌توانیم تعویض کنیم، به خاطر همین خیلی به تیم فشار آمده، اما این دلیل نمی‌شود که اینطور ببازیم، خیی بد بودیم، نباید برای بد بودنمان به دنبال دلیل باشیم. 

سرمربی سایپا در مورد اینکه شجاعانه بازی کرد و تیمش را دفاعی به زمین نفرستاد گفت:‌ ما نمی‌توانستیم عقب بنشینیم و دفاع کنیم این بازی‌ای بود که سپاهان دوست داشت، اگر عقب می‌رفتیم شاید گل‌های بیشتری می‌خوردیم، ما می‌خواستیم در این بازی امتیاز بگیریم، اما گل دوم را در زمان بدی دریافت کردیم و بازنده به رختکن رفتیم. 

وی در خصوص اینکه آیا  رتبه سایپا در جدول باعث شده که بازیکنان این تیم انگیزه‌های لازم را نداشته باشند، گفت: ما برای خودمان بازی می‌کنیم، باید درست و پاک بازی کنیم، اما چون تعداد محدودی هستیم و در یک بازی حساس یک مهره اصلی ما هم تنبیه انضباطی می‌شود این مسائل اتفاق می‌افتد. 

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید
دایی مقصر باخت مقابل پرسپولیس را کنار گذاشت!


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار