PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در محل تمرین امروز این تیم از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردند.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار مقابل پدیده مشهد پیگیری کرد. تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* حدود صد نفر از طرفداران تیم استقلال در محل تمرین این تیم حضور داشتند و با وجود شکست آبی‌پوشان مقابل الهلال از کادر فنی و بازیکنان این تیم حمایت کردند. این تعداد از تماشاگران با تشویق وینفرد شفر از سرمربی تیم استقلال حمایت کردند. شفر هم بعد از تشویق تماشاگران به سمت آنها رفت و به آنها دست تکان داد.

* محسن کریمی و رضا آذری دو بازیکن تیم استقلال با پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کردند. هر دو بازیکن به صورت اختصاصی به آماده سازی پرداخته و البته کریمی که مصدومیت جزئی را پشت سر گذاشت در برخی کارهای تاکتیکی شرکت کرد.

* اللهیار صیادمنش که مدتی است به علت مصدومیت در تمرینات استقلال حضور ندارد امروز هم در محل تمرین تیمش غایب بود و به این ترتیب این بازیکن به بازی با پدیده مشهد نمی‌رسد.

* قبل از شروع تمرین شفر بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.سرمربی استقلال از بازیکنانش خواست بازی با الهلال را فراموش کرده و به بازی با پدیده مشهد فکر کنند زیرا مسابقات لیگ در 4 هفته پایانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

* دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی استقلال در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برخورد بسیار گرمی با شفر داشت.برخورد این دو نفر مورد توجه عکاسان حاضر در تمرین قرار گرفت.

* دکتر ستوده به همراه پسر خود به محل تمرین آمد ضمن آنکه مهدی رحمتی همراه با فرزند کوچک خود در زمین نفت تهران حاضر شد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس آقاوسط بازی کردند. در بخش بعد فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین بازی کردند و بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل الهلال به میدان رفته بودند زودتر از سایر بازیکنان به تمرین خود پایان دادند.

*تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان بعد از پایان بازی راهی مشهد خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار