PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۴۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
وزیر ورزش و جوانان گفت: روز افتتاح فراز و نقطه عطف تاریخی در ورزش کشور خواهد بود امیدواریم با استمرار این کار در مراحل مختلف موزه را نوآوری کنیم.
کیهان ورزشی- 

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اهدای مدال ورزشکاران به موزه ورزش گفت: با هماهنگی‌ خوبی که بین کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک و تمام فدراسیون‌های ورزشی انجام شد بعد از چند دهه این آرزوی بزرگ خانواده ورزش ظرف چند هفته آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این آرزوی دیرینه ورزش به زودی تحقق پیدا خواهد کرد. امروز چندین نسل از ورزشکاران ما حضور داشتند. قهرمانان چند دهه گذشته از محمد نصیری در وزنه برداری گرفته تا احسان حدادی، نجمه خدمتی و حامد حدادیی، روسای فدراسیون ها و پیشکسوتان همه حضور داشتند و در فضایی دوستانه که در این سالها کسب کرده بودند تقدیم موزه ورزش کردند تا در معرض دید عموم قرار گیرد و نسل های آینده هم بتوانند به این افتخارات ببالند تا نسبت به آنچه در گذشته داشتند، غرور کنند. اتفاق ویژه‌ای در حال شکل گیری است و روز افتتاح فراز و نقطه عطف تاریخی در ورزش کشور خواهد بود امیدواریم با استمرار این کار در مراحل مختلف موزه را نوآوری کنیم.
برچسب ها: مسعود سلطانی قر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار