PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کیهان ورزشی -

مهرماه سال گذشته بود که درگیری بین مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی و حامد حدادی در رسانه ها بالا گرفت .مطرح شدن مسائلی چون نبودن برخی مواد غذایی در اردوی تیم ملی و خوردن ساندویچ های مک دونالد ، سفر ملی پوشان با اتوبوس های شهری و.. کار را به جایی رساند که باعث جدایی سنتر 218 سانتی متری از تیم ملی شد و پس از ماه ها نه تنها که مسئله حل نشده بلکه هرروز وارد فاز تازه ای می شود .

اما همان طور که در خبرها خوانده اید سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حدادی تماس گرفته (آن هم نه یک بار ، بلکه دوبار )و از او خواسته در جلسه مشترکی با حدادی و مسئولان فدراسیون بسکتبال این مشکل را برطرف کند!! دست آقای وزیر سابق ارشاد(!) درد نکند که قصد دارد با ارشادهای سازنده اش مشکلات بسکتبال را حل کند اما واقعا فدراسیون بسکتبال و در راس آن رامین طباطبایی چگونه در این چند ماه نتوانستند معضل درون خانوادگی را حل کنند ؟ چرا با بی تدبیری هایشان کار را به جایی رسانده اند که رئیس کمیته ملی المپیک بخواهد با ریش سفیدی آشتی کنان راه بیندازد ؟ فدراسیونی که از حل کردن مشکلات کوچکی از این دست عاجز است چگونه می تواند فضای مناسبی را برای موفقیت بسکتبال و تیم های ملی ایجاد کند ؟ آن هم در شرایطی که باید در اواخر تابستان امسال و برای گرفتن سهمیه المپیک توکیو 2020 تیم ملی را روانه مسابقات جهانی چین کند ؟

در یک سال گذشته مشکلات زیادی دامن گیر تیم ملی بود و بازیکنان زیادی به شدت از تصمیم های «مهران شاهین طبع» سرمربی تیم ملی گلایه کردند که منتج به حذف «ارسلان کاظمی» و «حامد حدادی» از تیم ملی شد. به هرحال امیدواریم مسئولین فدراسیون بسکتبال با مدیریت کردن حاشیه های بسکتبال کار را به مقام های ارشد ورزش کشور نرسانند!

* کامران خطیبی


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار