PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
تیم فوتبال سایپا فصل جدید مسابقات لیگ برتر را در حالی آغاز خواهد کرد که ممکن است ابراهیم صادقی سرمربی این تیم، بخش مهمی از بازیکنان فصل گذشته نارنجی‌پوشان را از دست بدهد.


کیهان ورزشی-

ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا چند روز پیش حکم سرمربیگری‌اش را از مدیرعامل این باشگاه دریافت کرد تا در فصل آینده هدایت نارنجی‌پوشان را بر عهده بگیرد. صادقی درصدد بستن یک تیم جوان و پرقدرت برای فصل آینده است، ولی چالش بزرگ برای نارنجی‌پوشان این است که قرارداد تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم برای فصل آینده به اتمام رسیده است.

عبدالله ناصری، رضا علیاری، رضا اسدی، آرش رضاوند، معین عباسیان، مهرداد کفشگری، ساموئل سارفو، روزبه شاه‌علی‌دوست، صادقی بارانی، رضا جعفری، امین حاج‌محمدی و چند بازیکن دیگر نفراتی هستند که قراردادشان با سایپا به اتمام رسیده است.

باشگاه سایپا در فصل جدید هم برای حفظ این نفرات یا جذب بازیکنان جدید، محدودیت‌های مالی خواهد داشت و همین موضوع ممکن است باعث شود تا نارنجی‌پوشان تعداد زیادی از بازیکنان را که شاید به 12 نفر برسند، از دست بدهند. با این حال صادقی امیدوار است که برای فصل جدید تیم خوبی را تشکیل بدهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار