PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که پول برانکو ایوانکوویچ آماده شده و از او خواسته‌اند برای دریافت مطالباتش به باشگاه بیاید.
کیهان ورزشی-
ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوع جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و درخواست او برای فسخ قرارداد اظهار داشت: همانطور که قبلاً هم گفته‌ایم، آقای برانکو نامه‌ای داده بود که ما تا روز سه‌شنبه مطالبات او و پیش پرداخت فصل آینده را بدهیم. این مبلغ تهیه و ارز آماده شده و در دو نامه به او گفته‌ایم که به باشگاه بیاید و پول خود را دریافت کند.

وی افزود: باشگاه همچنان روی پرداخت پول برانکو و ماندن او تأکید دارد. ما فقط به برانکو فکر می‌کنیم و همیشه هم گفته‌ایم به جز او به هیچ گزینه دیگری نه فکر می‌کنیم و نه فکر خواهیم کرد. به برانکو اعلام شده به باشگاه بیاید و پول خودش و دستیارانش از جمله مطالبات و پیش پرداخت فصل آینده را دریافت کند. همین الان این پول قابل پرداخت است و فقط برای اطمینان بیشتر دوشنبه صبح را اعلام کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا نامه فسخ قرارداد از سوی برانکو به باشگاه رسیده است یا نه، گفت: نامه‌ای از آقای برانکو به دست ما رسیده که ما هم از او تشکر کردیم و گفته‌ایم شما با ما قرارداد دارید. از او بابت خدمات زیادی که برای باشگاه داشته، تشکر کرده‌ایم و باشگاه همچنان طبق قرارداد خواستار ادامه همکاری است و در پاسخ گفته‌ایم برای دریافت مطالباتش به باشگاه بیاید.

عرب در واکنش به این سؤال که مبلغ مطالبات برانکو چه میزان بوده است، اظهار داشت: تمام بدهی که او در نامه آورده بود و پیش پرداخت بر اساس آنچه درخواست کرده بودند، تهیه شده است. با این حال حرفه‌ای نیست که عددی را بگوییم و خود برانکو و ما آن را می‌دانیم.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است پاسخ باشگاه پرسپولیس به درخواست برانکو برای فسخ قرارداد با واکنش مثبت سرمربی کروات سرخپوشان همراه شود، گفت: قطعاً امیدواریم این اتفاق رخ بدهد. ما قرارداد رسمی با برانکو داریم و اعلام کردیم که این قرارداد پابرجاست و فسخ را نمی‌پذیریم. او به ما تا 18 ژوئن مهلت داده بود که ما دو روز جلوتر این کار را کرده‌ایم و مبلغی که می‌خواسته، آماده شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره توافق برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان تصریح کرد: ما این خبرها را نمی‌شنویم، چون رسمیت ندارد. ما توجهی به موضوعات غیر رسمی نداریم. موضوع رسمی آخرین نامه‌ای است که وکیل آقای برانکو به ما ارسال کرده بود و تا 18 ژوئن برای پرداخت مطالبات مهلت داد که ما هم دو روز جلوتر این مبلغ را آماده کرده‌ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار