PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کیهان ورزشی-
داور اول:جعفرعلی (بحرین)*داوردوم:ایوانف (بلغارستان)
تماشاگر:6500نفر
ایران :معروف --امیر غفور ،میلادعبادی پور---پوریا فیاضی ،محمد موسوی --علی شفیعی *لیبرو:محمد رضا حضرت پور *مربی : ایگور کولاکوویچ
ست اول:تیم ایران دربرابر تیم پرقدرت و بلند قامت روسیه نهمین پیکار خود را برگزار کرد. دیداری که برای دو تیم اول و دوم جدول در روز پایانی هفته سوم ارزش دوچندان داشت.پیروزی برای ایران صدرنشینی را تداوم می داد. در ست اول ابتکار عمل دست ایران بود و پاسهای متنوع معروف اقتدار ایران درحمله را نشان می داد.پوریا فیاضی،امیر غفور و میلاد عبادی‌پور محور حمله های بلند قدرتی بودند.در خلال آن حملات سرعتی موسوی و شفیعی دیوار روسیه را لرزان می کرد و توپ گیری عالی حضرت‎پور و عبادی پور و فیاضی و چند دفاع خوب تور توسط موسوی راه را برای بردن هموارکرد. در نهایت تیم ایران 25بر20برنده ست اول شد.
ست دوم:تیم ایران در شرایطی 8بر 4 و 13بر 8 و 19بر 16 از حریف عقب  بود با درخشش موسوی در دفاع بازگشتی دوباره داشت و با شلاقهای مرگبار عبادی‌پور و امیر غفور و فیاضی، میدان را به چنگ گرفت و این در شرایطی بود که شریفی هم لحظاتی در  میدان ظاهر شد و دو اسپک عالی داشت و در نهایت با پاسهای خوب معروف و توپ گیری عالی برتری 26بر24را با دفاع خوب و حملات غفور به نام خود نوشت.
ست سوم:تیم ایران در ست سوم مصمم به خلق پیروزی بود و برای این هدف ازهمان ابتدا با سرویس های زهردار و دفا ع منسجم به جان تیم روسیه افتاد.روسها یک تغییر در ارایش خود داشتند و ورنوکوف را بیرون کشیدند و وولکوف را با شماره 7وارد کردند ولی این کارساز نبود و تیم ایران با شلاقهای مرگبار غفور، عبادی پور و فیاضی میدان روسیه را با حملات قدرتی تسخیر کردند و موسوی و شفیعی جدا از اینکه در حملات سرعتی درخشیدند، در دفاع روی تور پرامتیاز بودند.در این ست رالی‌های زیبایی در میدان نقش بست و در نهایت در یک بازی پرالتهاب تیم ایران با حملات غفور جلو افتاد و در اخرین لحظه سرویس روسها به خارج رفت تا ایران با حساب 25بر23پیروز میدان شود..در این میدان امیر غفور مرد برتر میدان بود.ولی معروف فوق العاده ظاهر شد.
دراین پیکار تیم ایران بسیار عالی سرویس زد و ابتکار بازی را ازسرویس در چنگ گرفتند.تیم ایران در دفاع نیز توانایی خوب داشت.

*سیف‌الله ترابی
برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار