PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا این لحظه از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد سرمربیگری نداشتم.

کیهان ورزشی-

افشین قطبی در مورد حضور در پرسپولیس گفت: من الان به دلیل بیماری دو نفر از نزدیکانم در هلند حضور دارم.

وی در مورد بازگشت به فوتبال ایران گفت: همیشه سعی کردم تفکرم مثبت باشد. در این سال‌ها سه نفر از نزدیکانم با سرطان مبارزه می‌کنند و در این مدت و از وقتی که قراردادم با فولاد تمام شد سعی کردم سفر کنم و آنها را ببینم.

قطبی ادامه داد: برگشت به فوتبال ایران نیاز به شرایطی دارد که هنوز ایجاد نشده است.

وی در خصوص مذاکراتش با پرسپولیس گفت: پیش از این به صورت شفاف می گویم که پرسپولیس باشگاه عظیمی است و با هدایت برانکو نتایج درخشانی گرفته که شاید تکرار نخواهد شد.

قطبی اظهار داشت: من هیچ وقت آدمی نبودم که سعی کنم در پشت پرده تلاش کنم خودم را جای او بگذارم و همیشه برای او آرزوی موفقیت می‌کردم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از برانکو تشکر می‌کنم تیم خوبی را از بهترین‌های ایران تشکیل داده و اگر این تیم زود جمع شود می‌تواند نتایج درخشان خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به دلایل جدایی برانکو افزود: هیچکس در تصمیم برانکو تأثیر نداشته است و خود او علاقه داشت فضای جدیدی را تجربه کند.

قطبی تاکید کرد: با من هیچ وقت در مورد حضور در پرسپولیس صحبتی نشده است.

وی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس و هوادارانش خانواده من هستند. من خاطرات خوبی از پرسپولیس دارم و تا اخر عمرم در قلبم انها را نگه خواهم داشت.

قطبی تصریح کرد: حضور در پرسپولیس برای هر مربی بعد از برانکو سخت خواهد بود زیرا انتظارات خیلی بالا است.

وی ادامه داد: جام‌های زیادی طی چند سال گذشته با هدایت برانکو کسب شده است و انتظارات از مربی بعدی هم بالا خواهد بود.

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: احتمال تکرار این نتایج و قهرمانی هاوجود دارد اگر تیم خیلی سریع جمع و جور شود.

وی در مورد مذاکره محسن خلیلی با او گفت: در این رابطه چیزهایی شنیدم و ناراحت شدم. محسن خلیلی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ بوده و خیلی با شخصیت است. هنگامی که من در فولاد بودم تلاش کردم او را به فولاد بیاورم که این کار انجام نشد.

قطبی ادامه داد: من خلیلی را از نزدیک ندیدم و چند بار تلفنی با او صحبت کردم. این داستان دروغ است چرا که خلیلی و پرسپولیس بزرگ‌تر از اینها هستند. از طرفی فکر نمی‌کنم یک سرپرست بتواند چنین توانایی داشته باشد که مربی عوض کند.
وی در مورد حضور ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران گفت: این نسل فوتبال ما بسیار خوب است و قابلیت انجام کارهای بزرگ را دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: برای قضاوت ویلوتس خیلی زود است اما تیم ویلموتس فوتبال هجومی ارائه می‌دهد و این یکی از بهترین تیم‌های ما است.

وی ادامه داد: دوست دارم فوتبال ملی ما هجومی باشد تا هواداران از آن لذت ببرند.

قطبی با تمجید از عملکرد تیم ملی والیبال ایران گفت: من شنیدم ایران در والیبال خیلی عملکرد خوبی دارد. در مجموع ورزشکاران خوبی داریم و اگر حمایت شوند می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی برسند.

وی در پایان افزود: باید در پایان به خانواده نعیم سعداوی تسلیت بگویم و فوت همسر او موجب شد تا دلمان شکسته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار