شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۴۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
مراسم معارفه مصطفی دنیزلی سرمربی ترک تبار تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل و با حضور پرشور هواداران عاشق این تیم برگزار شد.
 کیهان ورزشی-

مراسم معارفه مصطفی دنیزلی امروز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد. در فاصله ۱۵ دقیقه تا شروع این مراسم، هواداران تراکتور در ضلع جنوبی و شمالی ورزشگاه مستقر شده و منتظر ورود شاگردان دنیزلی بودند.

برای ورود کادرفنی و بازیکنان، فرش قرمز پهن شده و آن ها با مقدمات شکیل وارد زمین چمن خواهند شد. در زمین نیز پرچم های تراکتور نصب شده اند.

مراسم معارفه مصطفی دنیزلی برگزار شد+ تصاویردر قسمت جایگاه ویژه محمدرضا زنوزی مالک تراکتور حضور دارد. صادقیان مدیرعامل این تیم نیز همراه با شال تراکتور وارد ورزشگاه شد و سپس به جایگاه ویژه بازگشت.

در اطراف زمین چمن چندین بنر خوشامدگویی برای مصطفی دنیزلی نصب شده و هواداران به شدت سرمربی ترکیه ای خود را تشویق می‌کنند.

مراسم معارفه مصطفی دنیزلی برگزار شد+ تصاویردر اطراف ورزشگاه ترافیک نیمه سنگین به وجود آمده و استقبال تراکتوری ها فوق العاده بوده است.
مراسم معارفه مصطفی دنیزلی برگزار شد+ تصاویر
* در ابتدای این مراسم، اسامی بازیکنان به صورت جداگانه خوانده شد و آنها در میان تشویق هواداران وارد زمین شدند.

* پس از بازیکنان، مصطفی دنیزلی به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور معارفه شد و به طور ویژه‌ای مورد تشویق هواداران قرار گرفت و بعد از او، دستیاران این مربی به زمین آمدند؛ ضمن اینکه دنیزلی به سمت تماشاگران رفت و از آنها تشکر کرد.

* پس از عنوان شدن اسامی بازیکنان و مربیان، همه آنها در وسط زمین جمع شدند و آتش‌بازی مختصری انجام گرفت.
مراسم معارفه مصطفی دنیزلی برگزار شد+ تصاویر
* در این مراسم دنیزلی و زنوزی برای تماشاگران صحبت کردند و عنوان کردند: تیم را کهکشانی خواهیم بست؛ بازیکنان خوبی جذب می‌کنیم و چهار، پنج بازیکن بزرگسال خیلی خوب خواهیم گرفت؛ هواداران تراکتور نیز از زنوزی درخواست قهرمانی داشتند که او نیز به تماشاگران تاکید کرد برای کسب جام در لیگ برتر به این تیم آمده است.
مراسم معارفه مصطفی دنیزلی برگزار شد+ تصاویر
* پس از این صحبت‌ها، اکبر ایمانی و زنوزی به سمت تماشاگران رفتند و از حمایت آنها تشکر کردند.

حضور پر شور تماشاگران تراکتورسازی در مراسم رسمی معارفه دنیزلی تمرین را تحت الشعاع قرار داده بود؛ به گونه ای که دنیزلی برای دقایقی تمرین را قطع کرد و بازیکنان به رختکن رفتند و پس از بازگشت تماشاگران به سکوها تمرین دنبال شد.
مراسم معارفه مصطفی دنیزلی برگزار شد+ تصاویر
*کامران خطیبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها