فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برقرار شد که حدود ۲ هزار نفر در مجموعه ورزشی تهرانسر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کردند.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در حضور تماشاگرانش در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر پیگیری کرد.

تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* با توجه به اطلاع‌رسانی که پیش از تمرین امروز صورت گرفته بود تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده به حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم خود پرداختند. حدود ۲ هزار نفر از طرفداران تیم استقلال با حضور در منطقه غرب تهران یکصدا تیم خود را تشویق کردند که حضور این تعداد از تماشاگران باعث تعجب کادر فنی و بازیکنان تازه‌وارد این تیم شد.

* هنگامی که بازیکنان تیم استقلال برای تمرین وارد ورزشگاه شدند مورد تشویق قرار گرفته و وریا غفوری نیز با استقبال تماشاگران مواجه شد.

* مهدی قائدی که به دلیل مصدومیت در تمرینات هفته گذشته حضور نداشت امروز در محل تمرین حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی کار کرد.

* علی دشتی وینگر جدید تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشت اما وی هم مثل قائدی تمرینات اختصاصی انجام داد.

*‌ هنگامی که بازیکنان وارد زمین شدند آندر آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال به شدت مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت. وی به محض تشویق‌های هواداران این تیم شاخه‌ گل‌های آبی را به سمت آنها پرتاب کرد تا در اولین دیدار خود با تماشاگران اینگونه به ابراز احساسات آنها پاسخ بدهد. همچنین حسین حسینی نیز به سمت تماشاگران رفت و برای آنها گل پرتاب کرد.

* در حالیکه خبرنگاران زیادی از رسانه‌های تصویری و نوشتاری برای گفت‌وگو با سرمربی استقلال به محل آبی‌پوشان مراجعه کردند اما حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی جدید این باشگاه اعلام کرد استراماچونی حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نیست و قرار است قبل از اردوی ترکیه با نمایندگان رسانه‌های گروهی صحبت کند.

* سیاوش یزدانی مدافع جدید تیم استقلال که از سپاهان به جمع آبی‌پوشان اضافه شده به شدت توسط هواداران تشویق شد هواداران استقلال با اشاره به دیدار سپاهان و پرسپولیس و کری این بازیکن با شجاع‌ خلیل‌زاده یزدانی را تشویق کرده و از اینکه وی به استقلال آمد ابراز خوشحالی کرده و مدافع جدید تیم‌شان را حمایت کردند.

* در بخش ابتدایی تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس استراماچونی آنها را دور هم جمع کرد و خیلی کوتاه با بازیکنان به صحبت پرداخت. در بخش بعد فوتبال درون‌تیمی در دو گروه انجام شد که هرگاه بازیکنان جدید موفق به گلزنی می‌شدند تماشاگران آنها را مورد تشویق قرار می‌دادند.

* مسعود ریگی هافبک جدید تیم استقلال بعد از گلزنی در بازی درون‌ تیمی توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال از پشت‌بام‌های مجاور ورزشگاه نفت تهرانسر تمرین تیم‌شان را تماشا کردند.

* در اواسط تمرین امروز تعدادی از بانوان با خوشحالی مجوز ورود به محل تمرین را گرفته و مشغول تشویق بازیکنان شدند اما حراست مجموعه بعد از دقایقی بانوان را به بیرون هدایت کرد.

* در اواسط تمرین محمد دانشگر با یکی از اعضای تدارکات تیم استقلال شوخی کرد که این مسئله با استقبال عکاسان حاضر در تمرین روبه‌رو شد.

* فرشید اسماعیلی که در بازی دوستانه آبی‌پوشان به میدان نرفته بود امروز در بازی درون‌تیمی استقلالی‌ها بدون مشکل بازی کرد.

* تعدادی از هواداران استقلال بنری از داریوش شجاعیان را روی سکوها نصب کرده و این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

 در دقایق پایانی تمرین امروز تماشاگران به بیرون از مجموعه هدایت شدند که البته این موضوع ناراحتی آنها را در پی داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار