PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
مسئولان پرسپولیس امشب اقدامات نهایی شان را برای ادامه یا قطع همکاری با هافبک ملی پوش عراقی خود انجام خواهند داد.
کیهان ورزشی-
بشار رسن هافبک عراقی تنها بازیکن غایب این روزهای تمرینات سرخپوشان است. این بازیکن در روزهای پایانی فصل گذشته کتفش را به تیغ جراحان سپرد و حالا به بهبود نسبی رسیده اما او همچنان در تمرینات پرسپولیس غایب است.

رسن تنها بازیکنی بود که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به اتمام می رسد. در اوایل اسفند ماه و یک روز قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان، ایرج عرب که به تازگی در باشگاه پرسپولیس عهده دار امور شده بود، قرارداد هافبک عراقی را در حضور سید جلال حسینی کاپیتان تیم، محمد امام وردی یکی از معاونان باشگاه، مدیر تیم و مدیر برنامه های این هافبک عراقی قرارداد تمدید کرد.

در آن مقطع، رسانه های عربی چندین بار خبر از پیشنهادات تیم های این کشور برای جذب این هافبک عراقی می دادند.

پیشنهاد جدی این بازیکن از یکی از تیم های متمول قطری بود که رقم پیشنهادی این باشگاه برای جذب هافبک پرسپولیس حدود ۷۰۰ هزار دلار بود اما این بازیکن با مبلغی حدود نیمی از پیشنهاد قطری با مسئولان پرسپولیس برای ادامه همکاری به مدت دو فصل دیگر توافق کرد. اما تنها اقدام باشگاه برای حفظ این قرارداد پوشش خبری آن در سایت باشگاه بود و هیچ وقت به هیچ‌یک از بندهای آن عمل نکرد تا این قرارداد فاقد اعتبار باشد.

مسئولان پرسپولیس هنگامی که از منتفی شدن پیشنهاد این بازیکن مطلع شدند، از وی تقاضای تخفیف چشم گیری کردند و خواستند اگر قصد ادامه همکاری با پرسپولیس را دارد، باید بیش از ۱۰۰ هزار دلار نسبت به توافق اولیه از قراردادش را کسر کند.

بشار رسن هم در واکنش به همه این اتفاقات در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد که قرارداد سفیدش با پرسپولیس را پاره کرده است و هیچ قراردادی با این باشگاه ندارد.

با این حال امشب قرار است جلسه نهایی در مورد ادامه یا قطع همکاری با وی برگزار شود تا تکلیف این بازیکن مشخص شود.

برچسب ها: بشار رسن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار