PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: چنانچه اتفاق دور از ذهنی رخ ندهد، تیم ملی ایران برای صعود از مرحله نخست مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ مشکلی نخواهد داشت.


کیهان ورزشی-

بیژن ذوالفقار نسب اظهار داشت: ایران یکی از قدرت های برتر فوتبال آسیا ست و به طور حتم هر تیمی از رویارویی با این تیم وحشت دارد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و مقدماتی جام ملت های آسیا 2023 با عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج همگروه شده است.

وی افزود: آنچه مسلم است تیم ملی فوتبال ایران از شانس زیادی برای اول شدن شدن در این گروه برخوردار است و اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد همچون دوره های گذشته با صدرنشینی راهی مرحله بعدی خواهیم شد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور فوتبال خاطرنشان کرد: اگرچه بر روی کاغذ تیم ملی فوتبال عراق رقیب اصلی ایران محسوب می شود، اما باید قبول کنیم فوتبال ایران از شاخصه های بهتری نسبت به این تیم برخوردار است.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: ایران در دو دوره اخیر جام جهانی به صورت متوالی حضور داشته است و عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به عراق قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: البته نباید از این نکته غافل شویم که عراق بازیکنان خوبی در فهرست خود دارد که اکثر آنها در تیم های خارجی بازی می کنند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال، گفت: امیدوارم تیم ملی ایران به جام‌جهانی صعود کرده است و در جام ملت های آسیا نیز با هدایت «مارک ویلموتس» به طلسم چند دهه قهرمان نشدن پایان داده و به موفقیت بزرگی برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار