PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
تمرین تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پیگیری شد.
کیهان ورزشی-
تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کند. ملی‌پوشان ایران پس از کسب عنوان پنجمی لیگ ملت‌ها حالا یک بار دیگر دور هم جمع شده‌اند تا خود را برای میدان بزرگتری به نام انتخابی المپیک آماده کنند.

* در تمرین امروز ملی‌پوشان زیر نظر ایگور کولاکوویچ کار خود را آغاز کردند. ملی‌پوشان پس از گرم کردن به دو گروه تقسیم شدند به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* در لحظات ابتدایی این تمرین میلاد عبادی پور برای لحظاتی دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد که با حضور سیامک افروزی، پزشک تیم ملی این بازیکن درمان و تمرینات را ادامه داد.

* فرهاد ظریف، لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران امروز در سالن فدراسیون حضور پیدا کرد و تمرین شاگردان کولاکوویچ را از نزدیک تماشا کرد.

* سلیم چپرلی و صابر کاظمی، دریافت کننده‌ و پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در طول تمرین ملی پوشان وزنه زدند و به بدنسازی پرداختند.

*سعید رضایی، مربی تیم ملی والیبال ایران به دلیل اینکه چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفته بود در تمرین ملی پوشان غایب بود.

* مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در رشته والیبال، در 2 مرحله برگزار می‌شود. ابتدا 24 تیم برتر رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی در انتخابی جهانی به میدان می‌روند. این 24 تیم در 6 گروه 4 تیمی، مسابقه می‌دهند و در نهایت تیم برتر هر گروه راهی المپیک می‌شود. ایران باید در سنت‌پترزبورگ با روسیه، کوبا و مکزیک روبرو شود. این مسابقات از 18 تا 20 مرداد برگزار خواهد شد.

* سعید رضایی، مربی تیم ملی والیبال ایران به دلیل اینکه چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفته بود در تمرین ملی پوشان غایب بود.

* سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی هم در یک لحظه از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که بلافاصله دکتر تیم خود را بالای سر او رساند. مصدومیت معروف جدی نبود و بعد از چند دقیقه وی به تمرینات گروهی بازگشت.



 

* ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی پیش از این نام ۱۵ بازیکن را برای شرکت در تمرینات اعلام کرده بود. ولی در اردوی تیم ملی، امیرحسین توخته، سلیم چپرلی و صابر کاظمی نیز حضور دارند؛البته کاظمی و توخته بیشتر به تمرینات بدنسازی می‌پردازند ولی توخته به طور کامل در تمرینات گروهی شرکت می‌کند. توخته که هفته گذشته با تیم جوانان به قهرمانی جهان رسید، شرایط بازی در رده سنی نوجوانان را هم دارد ولی به خاطر خواسته کولاکوویچ، در حال حاضر در ترکیب تیم بزرگسالان است.

* برنامه مسابقات ایران در انتخابی المپیک به شرح زیر است:

جمعه 18 مرداد ساعت 17:30، ایران - کوبا

شنبه 19 مرداد ساعت 17:30، ایران - مکزیک

یکشنبه 20 مرداد ساعت 20:30، ایران - روسیه

* در مرحله دوم، مسابقات به صورت قاره‌ای برگزار می‌شود و تیم برتر هر قاره هم سهمیه المپیک را کسب می‌کند. در صورتی که ایران نتواند در مسابقات سنت‌پترزبورگ، بلیت توکیو را به دست آورد. باید در مسابقات انتخابی قاره آسیا دوباره شانس خود را امتحان کند. مسابقات انتخابی المپیک در آسیا از 16 تا 22 دی با حضور هشت تیم برتر قاره برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها