PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
آقای وزیر !چرا «تبعیض» قائل می شوید ؟!

هفته گذشته مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال به جام جهانی 2019 چین در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد و جای خالی جناب وزیر و رییس کمیته ملی المپیک بدجوری توی ذوق می زد . از آقایان سلطانی فر و صالحی امیری که همیشه پای ثابت مراسمی از این گونه ( مثل بدرقه تیم های ملی فوتبال ، والیبال و ...)بوده اند و چند هفته پیش سالروز تولد مبارکشان را با بریدن کیک در اردوی تیم ملی جشن گرفته بودند (!) بعید بود که در چنین مراسم مهمی غایب باشند. کاش حداقل عدم حضورشان را با ارسال پیامی جبران می کردند تا کاروان تیم ملی بسکتبال ایران با روحیه بیشتری به مسابقات جام جهانی عازم می شد .

کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال درباره نیامدن ‌وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک به‌ مراسم بدرقه ملی‌پوشان، گفت: فکر‌ می‌کنم این‌ اتفاقات باعث دلسردی است و واقعا ناراحت شدم. آقای احمدی زحمت کشیدند و آمدند و از او ممنونم، اما بسکتبال در دنیا خیلی مهم است و نمی‌دانم در ایران چرا به این رشته اهمیت نمی‌دهند، در حالی که با‌ توجه به امکانات‌ کمی که‌ ما در ایران داریم نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. فقط می‌توانم بگویم دلسرد کننده و زشت بود، امیدوارم ‌در ادامه اینگونه ‌نباشدو...

البته به صمد نیکخواه بهرامی می گوییم که زیاد خودش را ناراحت نکند چرا که احتمالا بعد از حضور موفق ایران در جام جهانی پیام های متعددی از جانب صاحب منصبان ورزش ، یکی پس از دیگری صادر می شود . همیشه همین طور بوده ، شکست یتیم است ولی پیروزی هزار پدر دارد!!

* کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار