PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز سومین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در سال 2019 را کسب کرد.
کیهان ورزشی-

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در نخستین بازی خود در دور دوم مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در سال 2019 مقابل چین قرار گرفت و این تیم را در سه ست متوالی با شکست بدرقه کرد.

ست نخست این دیدار با بازی پایاپای دو تیم آغاز شد با این حال این شاگردان کولاکوویچ بودند که در وقت استراحت فنی نخست این دست با برتری از زمین خارج شدند و در ادامه نیز کنترل بازی را در اختیار گرفتند و در نهایت نیز با اختلاف امتیاز 7 (25 به 18) در این ست پیروز شدند.

ست دوم با برتری چین آغاز شد و شاگردان لوزانو حتی در مقطعی 5 امتیاز نیز از ایران پیش افتادند. با این حال بازیکنان ایران در ادامه موفق شدند برتری را به خود اختصاص دهند و در پایان وقت استراحت دوم فنی با برتری از زمین خارج شدند و این ست نیز در نهایت با برتری 25 به 23 ایران به پایان رسید.

ست سوم با برتری قاطعانه ایران آغاز شد و این برتری در طول بازی حفظ شد. شاگردان کولاکوویچ پیش از از رسیدن به امتیاز 10 اختلاف امتیاز با چین را به عدد 6 رساندند و موفق شدند تا پایان این ست با حاشیه امن امتیازی بازی را اداره کنند و در نهایت نیز این ست را با حساب 25 به 17 به سود خود به پایان برسانند.

این دیدار در نهایت با برتری تیم ملی ایران در سه ست متوالی به پایان رسید تا شاگردان رائول لوزانو در تیم ملی چین نیز حریف ایرانی‌ها نشوند.

تیم ملی والیبال ایران فردا در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا از ساعت 18:30 به مصاف هند خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار