PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۴۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
غیبت چند بازیکن تیم فوتبال استقلال در دربی، سبب شده تا مرد ایتالیایی نیمکت این تیم به دنبال چند جابجایی باشد.
کیهان ورزشی-

تیم فوتبال استقلال در سه بازی قبلی خود با تغییرات مختلفی در ترکیبش روبرو شد تا استراماچونی به چیدمان مطلوب خود برسد اما حالا در آستانه دربی این مربی با تغییراتی اجباری روبرو خواهد بود.

طی سه دیدار ابتدایی استقلال در لیگ نوزدهم، مهمترین انتقاد به خط حمله این تیم بود؛ جایی که شیخ دیاباته افعی مرد ایتالیایی آنگونه که تصور می شد زهردار از کار درنیامد و حتی برخی پیشکسوتان استقلال در مقام انتقاد وی را بازیکنی ضعیف معرفی کردند.

حالا استقلال این بازیکن بلند بالا را به دلیل مصدومیت ندارد تا کار استراماچونی برای انتخاب جانشین وی دشوار شود. البته گزینه اصلی استقلال مرتضی تبریزی است که اگر استقلال با یک مهاجم به دربی برود، وی تنها فوروارد آبی ها خواهد بود اما از تمرینات استقلال خبر می رسد که شاید مرد خارجی دست به یک عملیات انتحاری بزند و از سجاد آقایی جوان در ترکیب اصلی خود بهره ببرد.

محسن کریمی دیگر بازیکنی است که اگر استراماچونی او را در خط حمله و در کنار تبریزی قرار دهد برای حریف قرمزپوش سورپرایز تلقی خواهد شد.

استقلالی ها در دیگر مناطق زمین خود تغییری نخواهتد داشت و شاید تغییر محل استقرار داریوش شجاعیان برای پر کردن جای خالی فرشید اسماعیلی اتفاق مهم دیگر خطوط آبی ها باشد.

دیدار دو تیم روز یکشنبه از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: