PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در جریان نشست هیات اجرایی با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری روسیه درگیری لفظی پیدا کرد.
کیهان ورزشی- 

تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به اعضای هیات اجرایی فدراسیون هشدار داد برای مبارزه با دوپینگ باید با هم متحد شوند.

در این نشست که به میزبانی پاتایا برگزار شده بود، ماکزیم آگاپیتوف رئیس فدراسیون وزنه‌برداری روسیه فدراسیون جهانی را در سیاست‌های ضددوپینگ به رفتار ناعادلانه متهم کرد.

وی در نامه‌ای که به اعضای هیات اجرایی ارسال کرده بود شکایت کرد که اعضای هیات اجرایی نقش خود را برای تصمیم‌گیری در این پروسه (مبارزه با دوپینگ) انکار کرده‌اند. وی همچنین هشدار داد فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به خاطر تغییرات رادیکالی مبارزه با دوپینگ به روزهای تاریک خودش برگشته است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری روسیه درخواست کرد شخص دیگری جایگزین تاماش آیان شود.

ماکزیم آگاپیتوف خطاب به 20 عضو هیات اجرایی گفت که اختیارات دبیر فدراسیون جهانی را در تعیین اعضای مستقل محدود و تغییرات اساسی در استراتژی ضد دوپینگ ایجاد کنند.

تاماش آیان در پاسخی صریح و قاطع به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری روسیه تاکید کرد دبیر فدراسیون جهانی هیچ قدرتی ندارد و ماکزیم آگاپیتوف از قوانین فدراسیون جهانی چیزی نمی‌فهمد چرا که او در زمان جلسات هیات اجرایی وقت خود را در شبکه‌های مجازی می‌گذراند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار