PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید در تمرینات کهکشانی‌ها حضور پیدا نکرد و احتمال دارد بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.
کیهان ورزشی-
 به نقل از نشریه آس، تیبو کورتوا تمرینات صبح امروز (پنجشنبه) تیم گروهی فوتبال رئال مادرید را از دست داد و به صورت فردی و در سالن بدنسازی تمرین کرد. از این روز احتمال می‌رود که این سنگربان بلژیکی بازی بعدی کهکشانی‌ها در لالیگا را از دست بدهد.

رئال مادرید در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لالیگا، شنبه شب از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه برنابئو میزبان گرانادا است و امکان دارد کورتوا به دلیل مشکل گوارشی اخیرش نتواند در این بازی حضور داشته باشد. البته شاید هواداران رئال مادرید از عدم حضور او در این بازی چندان ناراحت نشوند چرا که در نظرسنجی اخیر نشریه آس درباره لزوم تغییر سنگربان اول تیم، بیش از 83 درصد از کاربران این روزنامه اسپانیایی آلفونسه آرئولا را به عنوان گزینه شایسته‌تر برای حفاظت از دروازه رئال مادرید دانستند.

کورتوا در بازی اخیر رئال مادرید مقابل تیم کلوب‌بروژ بلژیک با ارائه نمایشی نه چندان دلچسب دو گل خورد که سبب تقسیم امتیازات در این بازی خانگی برای نماینده اسپانیا شد. کورتوا بین دو نیمه آن بازی به دلیل درد معده مجبور به ترک میدان شد و پس از دریافت دو گل جای خود را به آرئولا داد.

با توجه به غیبت کورتوا در تمرینات امروز رئال مادرید، زین‌الدین زیدان دیه‌گو آلتوبه، یکی از دروازه‌بانان تیم دوم باشگاه یعنی رئال مادرید کاستیا را به تمرینات فراخواند.

برچسب ها: کورتوا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها