PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۴۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید فرهاد مجیدی به تیم ملی امید بازگردد.
کیهان ورزشی-

علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره استعفای فرهاد از مربی‌گری تیم ملی امید فوتبال گفت: ما در اینجا هم فرصت‌سوزی کردیم و هم آدم‌سوزی کردیم. البته این استعفا هنوز تایید نشده اما اگر تایید شود، فرصت بسیار خوبی برای موفقیت تیم ملی امید را از دست داده‌ایم.

او ادامه داد: استعفای فرهاد مجیدی به هیچ عنوان قابل قبول نیست. او قبل از اینکه این مسئولیت را قبول کند باید تمام جوانب مورد نیاز را در نظر می‌گرفت و بعد سرمربی‌گری تیم ملی امید را قبول می‌کرد. اگر هم چنین مسئولیتی را قبول کرده باید تا آخرش پای کار بماند.

مدیرروستا در ادامه اضافه کرد: من یک مسائلی را درباره کمیته فنی‌ای که برای تیم ملی امید تشکیل شده شنیده‌ام و فکر می‌کنم  این کمیته از کیفیت لازم برخوردار نیست چون افرادی که در این کمیته حضور دارند امتحان خود را پس داده‌اند و به نظر من در این زمینه هیچ جای کار درست نبوده است. اشخاصی دارند در سطح تیم‌های پایه تصمیم‌گیری می‌کنند که به هیچ عنوان و در هیچ زمینه‌ای ثبات لازم را ندارند و تنها می‌خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: باید  در این زمینه‌ها کارهایی زیربنایی انجام داد، مثل قوه قضاییه که آقای رئیسی تحولات ریشه‌ای انجام دادند، باید در سطح فوتبال ایران اقدامات ریشه‌ای و پایه‌ای صورت بگیرد.

او درباره این مساله که در شرایط کنونی چه کار باید انجام داد، گفت: به نظر من بهترین راه حل در شرایط کنونی، بازگشت فرهاد مجیدی است. او  بالاخره مدتی است که با بازیکنان بوده است و از شرایط تیم باخبر است. اگر او دو دستیار که خودش انتخاب کند به کادرفنی تیم اضافه کند و خودش هم بر کارها نظارت داشته باشد، می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار