PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
تیم فوتبال چلسی در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم فوتبال ساوتهمپتون رفت و در این دیدار با نتیجه پرگل ۴ بر یک به پیروزی دست یافت.
کیهان ورزشی-

دو تیم ساوتهمپتون و چلسی از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند.
با شروع بازی، شوت قدرتمند ردموند از بالای دروازه به بیرون رفت. ضربه تامی آبراهام در اختیار گان قرار گرفت. تامی آبراهام در دقیقه 17 چلسی را پیش انداخت. مدت زیادی نگذشته بود که هفت دقیقه میسون مانت گل دوم آبی پوشان لندنی را نیز به ثمر رساند. در یک صحنه دیگر توپ به خوبی روی پای میسون مانت جفت و جور نشد تا این موقعیت برای چلسی بی ثمر باشد. ساوتهمپتون در دقیقه 30 توسط دنی اینگز اختلاف را به حداقل رساند. قبل از پایان نیمه نخست، انگولو کانته گل سوم را برای چلسی وارد دروازه گان کرد. موقعیت عالی برای ساوتهمپتون و دنی اینگز توسط جورجینیو از روی خط دروازه دور شد. نیمه نخست با نتیجه 1-3 به سود چلسی خاتمه یافت.
با شروع نیمه دوم، کالوم هادسون اودوی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که قدر این فرصت را ندانست و توپ را به پای دروازه بان زد. شوت آبراهام در اختیار گان قرار گرفت. شوت از راه دور یوشیدا در اختیار کپا قرار گرفت. کالوم هادسون اودوی باز هم یک موقعیت خوب را از دست داد. دو بازیکن تازه به بازی آمده چلسی یعنی کریستین پولیشیچ و میچی باتشوایی، با همکاری یکدیگر گل چهارم چلسی را نیز در این دیدار به ثبت رساندند. پل تیرنی اعلام 3 دقیقه وقت تلف شده کرد که بازی پس از این زمان، با نتیجه 1-4 به سود چلسی خاتمه یافت.
برچسب ها: چلسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار