PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: در جام‌جهانی وقتی پنالتی رونالدو را گرفتم اعتماد به نفس من را بالا برده است.
کیهان ورزشی-

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در مورد پنالتی که در بازی تیم ملی مقابل کامبوج گرفت، گفت: من واقعا آدم رکی هستم حرف‌هایم را می‌زنم اتفاقاتی که در جام‌جهانی در پنالتی که رونالدو زد و من گرفتم اعتماد به نفسم را بالا برد. این موضوع به من کمک کرد و بعد از آن پنالتی اتفاقات بهتری برایم رخ داد امیدوارم این اتفاقات خوب در آینده ادامه‌دار باشد.خدا را شکر بچه‌ها هم در طول بازی‌ها خیلی خوب هستند و باید از آنها و کادر فنی تشکر کنم. بعضی از بچه‌ها مثل محبی  اولین بار بود بازی می‌کردند و بعضی از بچه‌ها اولین گل ملی را زدند. ما یک تیم داریم که همه هجومی هستند هر کسی بازی کند می‌تواند جواب اعتماد سرمربی را بدهد. تیم کامبوج بازی مقابل بحرین با اختلاف کمی باخته بود و می‌دانستیم که دیر گل بزنیم کار سخت است. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و 14 گل زدند و خوشحالم از اینکه توانستم به تیم ملی کمک کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه شرایط تیم ملی از لحاظ بازیکن خوب است گفت: خدا را شکر شرایط تیم ملی خوب است بچه‌ها یک مدت است به اردوها می‌آیند و قرار است پاداش‌های آنها با صحبت‌های تاج به زودی پرداخت شود از لحاظ کمپ و امکانات هم شرایط خوب است امیدوارم که توانسته باشیم دل مردم را شاد کنیم.

بیرانوند در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ ما بازی سختی مقابل بحرین خواهیم داشت ما این 14 گلی که به کامبوج زدیم به آنها احترام می‌گذاریم امیدوارم که به بحرین هم بتوانیم گل‌های خوبی بزنیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما دیروز در بازی مقابل کامبوج کم کار بودید آیا با این موضوع موافق هستید، گفت: بله، شاید یک موقعیت رخ داد دیروز در نیمه اول کم‌کار بودم به هر حال تیم ما خیلی بالا بازی می‌کند. من روی بازی کاملاً تمرکز داشتم آنها هر چه بیشتر گل می‌خوردند بیشتر اعتماد به نفس می‌گرفتند آمده بودند که یاد بگیرند و تجربه کسب کنند و آمده بودند که ترس‌شان بریزد. آنها 14 گل خورده بودند اما باز هم به هم پاس می‌دادند دروازه‌بان آنها گل‌های زیادی را خورد اما باز هم تلاش می‌کرد و خیلی هم توپ گرفت از لحاظ روحی روانی اگر نمی‌جنگیدند، بچه‌های ما بیشتر گل می‌زدند.

وی در پاسخ به این سوال که چطور شما در بازی‌های باشگاهی و بازی‌های ملی با بازیکنان هماهنگ می‌شوید آیا این کار سخت نیست،‌گفت: هر کسی برای تیم ملی بازی کند متمرکز روی بازی است. من دروازه‌بان هستم و از پشت همه بازیکنان را می‌بینم با همه بازیکنان هم راحت هستم ما نظم خوبی داریم برایم فرقی نمی‌کند مرتضی باشد یا کنعانی‌زاده؛ هر کسی باشد یک وظایفی را مربی به او واگذار کرده که او هم باید انجام دهد که خوشبختانه همین طور هم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد شما با باشگاه پرسپولیس تمدید خواهد شد یا خیر گفت:‌ یک بندی در قراردادم دارم اگر اتفاقی برای لژیونر شدن من رخ دهد، به سود باشگاه پرسپولیس باشد و از پولی که دریافت می‌کند در خرید بازیکن بتواند استفاده کند. با انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه صحبت کردم بعد از بازی بحرین صحبت خواهیم کرد من با پرسپولیس دو سال قرارداد دارم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در تیم 22 بازیکن داریم که همه بازیکنان بزرگی هستند زمان برانکو 13، 14 بازیکن داشتیم و پنجره‌های نقل و انتقالات بسته بود فینال جام باشگاه آسیا دو تا سه بازیکن ما از رده امید بودند. امسال سال سختی داریم مطمئن هستیم سرمربی تیم پرسپولیس می‌تواند موفق شود. مطمئنم سرمربی تیم می‌تواند از این شرایط سخت عبور کند ان‌شاءالله بازیکنان کمک کنند ما سه بازی مهم را پیش‌رو داریم اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم صدر جدول قرار داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سیدجلال حسینی مصدوم شده است یا خیر،‌گفت: بله سیدجلال حسینی بازیکنی است که هر وقت می‌رود کفش می‌خرد، ما فکر می‌کنیم کفش نو خریده تا خداحافظی کند. او بعد از بازی آبادان مصدوم شد و قبل از بازی پدیده چند روزی هم با ما تمرین کرد اما نتوانست بازی کند در حال حاضر با قدرت تمرین می‌کند و هیچ مشکلی ندارد. من به هیأت مدیره هم گفته‌ام اگر بتوانیم امسال قهرمان شویم بزرگی تیم را به همه نشان خواهیم داد. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم کالدرون موفق باشد. اگر او موفق باشد همه بازیکنان موفق هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما به قهرمانی برای چهارمین بار شانسی قائل هستید یا خیر، گفت: من هیچ وقت حرف نزدم که به آن نرسم به تمام آرزوهایی که داشتم، رسیدم. به شما قول می‌دهم که پرسپولیس یک جام می‌تواند کسب کند و به این موضوع شک نکنید این اتفاق برای ما باید رخ دهد. باید یکی از جام‌ها را کسب کنیم. از هفته اول با بازی‌هایی که انجام دادیم یک بازی آسانی نداشتیم بازی‌های ما خیلی سخت بود حتی نمی‌توانستیم بگوییم که می‌رویم و نتیجه مساوی می‌شود. تیم نفت آبادان چهارم جدول است و ما با این تیم‌ها بازی کردیم. ما سه تا چهار بازی خوب پیش‌رو داریم اگر نتیجه بگیریم در صدر جدول قرار می‌گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا شما نامزد مردم فوتبال آسیا شده‌اید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت:‌ بله، فدراسیون در رابطه با این موضوع با من صحبت کرده است. 8 آبان این مراسم در مالزی برگزار می‌شود و باید در این مراسم حضور داشته باشم. من نماینده مردم ایران هستم کارهایی که انجام دادم کارهای مردم بوده است. تمام اتفاقات خوبی که رخ داده مال مردم است. ان‌شاءالله جز نامزدها باشم.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی وجود دارد که مبلغ قرارداد شما 8 میلیارد است آیا این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر،‌گفت: بازیکنانی هستند که قرارداد سه ساله می‌بندند و یک ورزشکار حرفه‌ای هستند تمام تیم‌ها سقف قراردادشان بالای 2.5 میلیارد است اما یک پول جداگانه هم می‌دهند. بازیکنانی هم هستند که سه ساله قرارداد می‌بندند و در واقع سالی 3 میلیارد که در مجموع می‌شود 9 میلیارد تومان و این مبلغ‌ها برای قراردادهای یکساله نیست من نوعی قرارداد سه ساله می‌بندم تا 9 میلیارد بگیرم قراردادها هم به این صورت است پرسپولیس بالایی 2.5 میلیارد تا 2 میلیارد و 800 میلیون تومان پول بیشتری به بازیکن نداده است البته هر کسی که به پرسپولیس می‌آید برای هواداران می‌آید و بعد از آن برای پول.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار