ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۴۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پرگل برابر شاهین شهرداری بوشهر در هفته هشتم لیگ برتر در مورد شرایط این دیدار و عملکرد شاگردان کالدرون صحبت کردند.



کیهان ورزشی-

علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس در پایان این دیدار اظهار داشت:‌ بازی، بازی خوبی بود. خدا را شکر ما برای سه امتیاز آمده بودیم که با کمک هواداران و انرژی که بچه‌ها داشتند موفق شدیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس قوی بود یا تیم شاهین ضعیف بود که به برد پر گل رسیدید گفت: شاهین تیم خوبی است. ما هدفی که داشتیم این بود از دقیقه یک وارد زمین شدیم گل بزنیم و صاحب سه امتیاز شویم. خوشبختانه در این دیدار توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
عالیشاه: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد
امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد سرخ‌پوشان مقابل شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: از همه هواداران بوشهری تشکر می‌کنم که منت گذاشتند و ما را حمایت کردند.
وی افزود: هوا شرجی بود اما فصل خوبی به بوشهر آمدیم و خیلی اذیت نشدیم. خدا را شکر می‌کنم توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
خلیل‌زاده: به این برد نیاز داشتیم
شجاع خلیل‌زاده بعد از برتری پرگل پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر گفت: بازی خیلی خوبی بود، ما به این برد نیاز داشتیم تا جهش خوبی در جدول داشته باشیم. امیدوارم با نمایش بهتر نتایج خوبی در آینده کسب کنیم.
وی افزود: هوا گرم و شرجی بود که روی روند بازی تاثیر گذاشت، خدا را شکر می‌کنم بچه‌ها باغیرت بازی کردند.

نادری: تاکتیک‌هایی که مربیان گفته بودند را اجرا کردیم
محمد نادری در پایان این دیدار اظهار داشت:‌ بازی خیلی خوبی بود و ما موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم. ضمن اینکه تیم شاهین هم خیلی خوب بود نیمه دوم آنها خیلی خوب بازی کردند. تلاش بچه‌ها باعث شد تا برنده شویم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد استقبالی که هواداران تیم شاهین از تیم پرسپولیس داشتند، گفت: هواداران تیم شاهین استقبال خیلی خونگرمی از ما داشتند ما 40 دقیقه منتظر بودیم تا وارد شویم اما ممنونیم از آنها که چنین استقبال گرمی از ما کردند.

نادری در پاسخ به این سؤال که شاهین امروز مقابل پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت نظر شما چیست، گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم تاکتیک‌هایی که مربیان به ما گفتند را در طول بازی اجرا کردیم. شاهین نیمه دوم عالی بود. به هر حال امروز شرایط جوی آب و هوا ما را اذیت کرد و از دقیقه 60 به بعد بازی برای ما سخت بود چرا که ما در تهران در چنین شرایطی تمرین نکرده بودیم.

شیری: ما به بازی پرگل نیاز داشتیم
مهدی شیری در پایان بازی با شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی امروز شرایط خوبی داشت. خدا را شکر ما امروز سه امتیاز بازی را کسب کردیم و یک بازی پرگل داشتیم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:شاهین هم تیم خوب و قوی و قابل احترامی است آنها هم امروز خوب بودند.

شیری در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط شرجی بودن هوا در روند بازی شما تأثیرگذار بود یا خیر، گفت: هوا یک مقدار شرجی بود و این شرایط صدرصد روی روند تیم ما تأثیرگذار بود.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار