PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با ثبت شکستی غیرمنتظره برای شاگردان ارنستو والورده در خانه تیم لوانته ادامه پیدا کرد.
کیهان ورزشی-
در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در خانه لوانته با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

بارسلونا در حالی متحمل سومین شکست این فصل خود شد که با گلزنی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 38 پیش افتاده بود اما از دقیقه 61 ورق بازی کاملاً به سود تیم میزبان برگشت و این تیم با گل خوسه کامپانیا کار را به تساوی کشاند و به بازی برگشت. تنها دو دقیقه بعد بورخا مایورال بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید که به صورت قرضی برای لوانته بازی می‌کند، دومین گل را به بارسلونا زد. نمانیا رادویا هم در دقیقه 68 سومین گل میزبان را در عرض هفت دقیقه به ثمر رساند. در دقیقه 74 مسی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما گل او بعد از بازبینی توسط VAR به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد.

بارسلونا با وجود این شکست همچنان با 22 امتیاز صدرنشین است اما در ادامه بازی‌های امشب ممکن است صدر جدول را از دست بدهد. لوانته هم با کسب پنجمین برد خود 17 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

برچسب ها: بارسلونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار