PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 گفت:پرونده انتخابات فدراسیون والیبال هنوز روی میز کمیسیون اصل 90 است.





کیهان ورزشی-

محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مجلس شورای اسلامی درمورد ورود کمیسیون اصل 90 به برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: یکی از شکایاتی که در روزهای اخیر به دست ما رسید مربوط به انتخابات فدراسیون والیبال بود. چندین مورد شکایت در این خصوص داشتیم و از ما خواسته شد که این پرونده را بررسی کنیم. داورزنی نیروی قابل قبول و پرکاری است، اما باید بپذیریم که او معاون وزیر است و نمی‌تواند در انتخابات حضور پیدا کند.

نماینده مردم شهرهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه در اساسنامه نیامده بند مشخصی نیامده، اما داورزنی باید استعفا می‌کرد و سپس کاندید می‌شد، گفت: هیأت تایید صلاحیت خودشان هستند؛ یعنی داورزنی باید خودش را تایید کند. وزارت ورزش هم این موضوع را پذیرفت و اعلام کردند که اگر داورزنی رای آورد، استعفا خواهد کرد.

وی که در رادیو گفت‌وگو صحبت می‌کرد، افزود: ما با این موضوع مخالفت کردیم. وزارت ورزش هم پیگیری است. باید بگویم که هنوز پرونده انتخابات فدراسیون والیبال روی میز کمیسیون اصل 90 باز است، چون به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. قرار شد با وزیر و معاونش صحبت کنیم و به نقطه مشترک برسیم.

امیرحسنخانی اظهار داشت: ما هم اصرار داریم که هر چه زودتر انتخابات فدراسیون والیبال تعیین تکلیف شود. نمی‌توان فدراسیون را روی هوا نگه داشت. در همین هفته و احتمالاً روز سه‌شنبه جلسه‌ای با وزارت ورزش خواهیم داشت و تعیین تکلیف می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار