PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۰۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
پرسپولیس در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر عصر امروز میزبان نفت مسجدسلیمان بود و مقابل این تیم شکست خورد.
کیهان ورزشی-

در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر پرسپولیس در روزی که میزبان نفت مسجدسلیمان بود برای چهارمین بار در فصل جاری مغلوب شد.

نفت با رویکری تدافعی این بازی را آغاز کرد و در بیشتر زمان بازی حداقل 8 تا 9 بازیکن زردپوش در نیمه خودی حضور داشتند. پرسپولیسی‌ها در دقایق آغازین بازی روی ضربات از راه دو سعی در باز کردن دروازه نفت داشتند که این ضربات به دلیل بی‌دقتی بازیکنان این تیم از یک سو و آمادگی مکانی درون دروازه نفت سودی برای تیم سرخ‌پوش میدان نداشت. از اواسط نیمه نخست ارسال از کناره‌ها در دستور کار پرسپولیس قرار گرفت و در یک صحنه ضربه امیری به شکلی کاملا خطرناک از کنار دروازه نفت به بیرون رفت. بازی در دقایق پایانی نیمه اول آرام دنبال شد و در آخرین لحظات نیمه نفت اولین موقعیت خطرناک خود را روی ضدحمله سریع و با فرار الجبوری به دست آورد که این موقعیت با هوشیاری کاپیتان پرسپولیس خنثی شد.

در نیمه دوم فشار حملات پرسپولیس بیشتر شد هر چند دفاع فشرده نفت اجازه طرح‌ریزی حملات از عمق را از پرسپولیسی‌ها گرفته بود و سرخ‌ها چاره‌ای جز ارسال از کناره‌ها نداشتند. نفتی‌ها نیز روی ضدحملات و سرعت الجبوری حساب ویژه‌ای باز کرده بودند و در چند صحنه‌ نیز دروازه پرسپولیس را تهدید کردند. پرسپولیس روی اشتباه طیبی و تیزهوشی ترابی تا نزدیکی باز کردن دروازه نفت پیش رفت هر چند ضربه ترابی با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت. مکانی دروازه‌بان نفتی‌ها نیز در چند صحنه ناجی این تیم شد. نفت در نهایت روی یک ضربه کرنر توسط علیرضا علیزاده به گل رسید و با همین گل نیز موفق به کسب پیروزی در این بازی شد.

این سومین پیروزی فصل شاگردان مهدی تارتار بود و با سه امتیاز این بازی نفت 17 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. پرسپولیس نیز برای چهارمین بار در فصل جاری شکست خورد تا همچنان با 19 امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی پاشائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
با سلام...پرسپولیس متاسفانه رمقی برای بازی ندارد مشخص نیست جناب کالدرون با این تیم چه کرده که بازیکنان حتی نای راه رفتن هم ندارند متاسفانه مدیران پرسپولیس پول بیت المال را بد جایی برای سرمربی این تیم هزینه کردند.آقایان این مربی اگر خوب بود که در همان باشگاههای قبلی خود که اتفاقا دست به جیب تر هم هستند می ماند...از همه بدتر تعدادی از بازیکنان این تیم حتی در حد تیم های محلی هم نیستند چه برسد به تیم بزرگ و پر آوازه پرسپولیس...در آخر باید دید تیم نفت مسجد سلیمان با یک مربی داخلی موفق
شد تیم پر طمطراق پرسپولیس را مغلوب کند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار