PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۵۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: باید از این پتانسیلی که به طور رایگان در اختیار کشتی قرار گرفته است، استفاده لازم را ببریم.
کیهان ورزشی- 

محسن کاوه درباره ارزیابی‌اش از رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد گفت: مسابقات خوبی بود و به نظرم در شأن فینال لیگ برگزار شد. شاهد کشتی‌های خوبی بودیم، به‌ویژه امیرحسین زارع که در کشتی پایانی عملکرد خوبی مقابل قهرمان جهان به نمایش گذاشت و معتقدم این از پیامدهای برگزاری لیگ است.

وی افزود: باید برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و از این پتانسیلی که به طور رایگان در اختیار کشتی است، استفاده لازم را ببریم. ما باید تیم‌هایی را که به عنوان حامیان مالی اقدام به تیم‌داری می‌کنند، دلگرم کنیم تا آنها از ورزشکاران حمایت کنند و چنین جوانانی بتوانند خودشان را نشان بدهند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درخصوص کناره‌گیری برخی تیم‌ها در لیگ امسال گفت: دلیلش را به طور دقیق نمی‌دانم، اما در مجموع فکر می‌کنم که کار درستی نبود.

کاوه در پایان عنوان کرد: امسال چند تیم خوب در لیگ حضور داشتند و حمایت خوبی هم داشتند که این روند باید در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد تا جوانان جویای نام بتوانند پتانسیل خود را به نمایش بگذارند.
برچسب ها: محسن کاوه ، کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر: