فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عصر امروز میزبان نفت آبادان بود و موفق شد این تیم را با تک گل مهدی ترابی شکست دهد.
کیهان ورزشی-

در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، پرسپولیس در روزی که میزبان نفت آبادان بود موفق شد این تیم را شکست دهد.

اسکوچیچ پس از شکست پرگل مقابل استقلال در این بازی تغییراتی را در ترکیب نفت به وجود آورد و با کم کردن یک بازیکن از خط حمله و بازگرداندن مهدی حنفی قدرتی به میانه میدان به دنبال کسب برتری عددی در مرکز زمین بود. کالدرون نیز نسبت به بازی با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر دو تغییر در ترکیب خود داشت و خلیل‌زاده و عبدی را به ترتیب به جای کنعانی‌زادگان و علیپور به زمین فرستاده بود.
نفت بازی را بهتر از پرسپولیس آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس به وجود آورد. آل‌کثیر ستاره خط حمله این تیم حتی در یک صحنه تیرک دروازه پرسپولیس را هم به لرزه درآورد با این حال این حملات منجر به گل نشد. پرسپولیس نیز پس از شوک آغاز بازی به مرور کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و به دروازه نفت نزدیک‌تر شد. تراکم بازیکنان طلایی‌پوش در یک سوم دفاعی نفت کار را برای یاران کالدرون دشوار کرده بود و به جز ارسال از کناره‌ها و ضربات کم‌رمق بازیکنان این تیم از پشت محوطه، سرخ‌ها کار خاصی در نیمه نخست انجام ندادند و بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
پرسپولیس نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و احمدزاده به جای نادری در خط هافبک این تیم به کار گرفته شد. برخلاف نیمه نخست، این بار پرسپولیس نیمه دوم را با حملات متعدد آغاز کرد. سرخ‎ها روی یک شوت از راه دور، که در نیمه نخست نیز در دستور کار این تیم بود، توسط مهدی ترابی به گل رسیدند و در اواسط نیمه دوم شدت حملات این تیم اوج گرفت. در دقایق پایانی بازی از فشار حملات پرسپولیس کاسته شد و بازیکنان این تیم سعی در کنترل جریان بازی داشتند. اسکوچیچ نیز با به میدان فرستادن جهانی و رحمانی سعی در به تساوی کشاندن بازی داشت. تلاش بازیکنان نفت برای به ثمر رساندن گل تساوی در دقایق پایانی بازی سودی برای این تیم نداشت و بازی در نهایت با برتری یک گله پرسپولیس به پایان رسید.

با این پیروزی پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد و نفت آبادان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار