PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۵۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر ورزش اعلام کرد در صورتی که فدراسیونی، نیروی بازنشسته دارد، اعتبارات تخصیصی به آنها باید متوقف شود.
کیهان ورزشی- 

قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی از آذرماه سال گذشته اجرایی شد که به دنبال آن تعدادی از روسای فدراسیون‌ها مانند قایقرانی، سه‌گانه، هندبال، والیبال و ... رفتنی شدند و وزارت ورزش و جوانان هم با معرفی سرپرست، در زمان‌های مختلف انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار کرد.

مهرماه امسال حمیده زرآبادی نماینده مرم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی اجرایی شدن این قانون در فدراسیون‌ها شد.

براساس این نامه، فدراسیون‌هایی که خلاف قانون عمل کرده باشند، نمی‌توانند از بودجه تخصیصی وزارت ورزش و جوانان استفاده کنند.

آبان‌ماه امسال این نامه از دفتر وزیر ورزش به ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع ارجاع شده است.

متن نامه به این شرح است:

لطفا در اسرع وقت دقیقا بررسی و چنانچه هر یک از فدراسیون‌های ورزشی برخلاف قانون نسبت به بکارگیری بازنشستگان اقدام نمودند، برخورد لازم صورت گرفته و در صورت عدم تمکین نسبت به اجرای قانون تخصیص اعتبار فدراسیون مربوطه متوقف و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شوند.

با وجود ابلاغ رسمی قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی، تعدادی از بازنشستگان به صورت مشاور فعالیت دارند و یا عضو هیات رئیسه هستند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار