PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
رئیس فدراسیون فوتبال که وضعیت جسمانی خوبی در روزهای گذشته نداشته، در ماه های اخیر هم همین وضعیت را در فوتبال داشته است.
کیهان ورزشی-

مهدی تاج که از چند روز پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است، برای دومین بار است که این شرایط را تجربه می کند تا مشخص شود وضعیت جسمانی وی برای تحمل فشارها و استرس های این رشته مناسب نیست. 

او که البته سابقه بیماری قلبی دارد بار قبل در ترکیه و در زمان حضور کی روش در تیم ملی دچار این مشکل شد که آن هم به خاطر فشارهای حاصل از تامین پول کی روش بود. او حالا در تهران هم همین مشکل را پیدا کرده و چند روزی است که در بیمارستان بستری شده است.

پس از این اتفاق خبری منتشر شد که مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا خواهد داد و محمود اسلامیان سکان هدایت این فدراسیون پرحاشیه را برعهده خواهد گرفت. 

هر چند هیچ مقام مسئولی در فدراسیون به این خبر واکنش نشان نداد اما به نظر می رسد شرایط برای استعفای تاج فراهم است چرا که اوضاع فدراسیون بحرانی تر از چیزی است که تاج بتواند با این شرایط آن را سروسامان دهد. 

ماجرای قرارداد مارک ویلموتس هنوز مشخص نیست و بدهی های فدراسیون هم همچنان بلاتکلیف است. ضمن اینکه انتخابات ریاست چهار سال آینده فدراسیون هم اوایل سال آینده برگزار خواهد شد و تاج می تواند با استراحتی چند ماهه خود را برای حضور در این انتخابات آماده کند. ضمن اینکه مشکلات این روزهای فدراسیون هم در زمان انتخابات گردن او نیست و می تواند با تحمل فشار و انتقاد کمتری وارد انتخابات شود. 

از سوی دیگر مهدی تاج خیلی مایل نیست فدراسیونی که چند سال با مدیران و مسئولان خودش اداره کرده را به شخص دیگری بدهد که برای انتخابات پیش رو مهندسی خودش را انجام دهد. او همچنان تمایل دارد به کارش در فدراسیون ادامه دهد. 

باید دید موضع وزارت ورزش در قبال اتفاقاتی که رخ داده چه خواهد بود و چه کسی تکلیف تاج برای ادامه کار در فدراسیون را مشخص خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار