PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
به گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال احتمال بازگشت آندره‌آ استراماچونی به ایران زیر 5 درصد است..
کیهان ورزشی-

مذاکرات نمایندگان باشگاه استقلال با وکیل آندره آ استراماچونی که در دو نوبت صورت گرفته بود بدون آنکه پاسخ روشنی از سوی مرد ایتالیایی در پی داشته باشد به پایان رسید تا قطع همکاری طرفین محتمل ترین اتفاق باشد.

نمایندگان باشگاه استقلال که ساعت 5 صبح امروز از دوحه به تهران برگشتند تمام اتفاقات جلسات مهم هتل کراون پلازای دوحه را به گوش وزیر ورزش و جوانان و همچنین اعضای هیئت مدیره استقلال رساندند تا جملگی آنها در انتظار پاسخ امشب استراماچوین باشند.

بر اساس اطلاعات رسیده وکیل استراماچونی در این جلسات روی تمام بندهای لحاظ شده در قرارداد جدید استراماچونی با نمایندگان استقلال به توافق می رسد و در همان دور اول توافقات اولیه حاصل می شود اما در انتهای همان نشست موضوعی مطرح می شود که کار را پیچیده می کند.

درخواست استراماچونی مبنی بر خروج علی فتح الله زاده از هیئت مدیره استقلال آب سردی بر تیم مذاکره کننده آبی ها می ریزد و همانجا خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در واکنش به این خواسته اعلام می کند که؛ انتخاب مدیر باشگاه استقلال حاصل نظرات سه وزیر در کشور ماست و در حیطه اختیارات یک سرمربی نیست تا چنین موضوعی را مطرح کند. گرچه این موضوع در سایه صحبت های بعدی طرفین قرار می گیرد اما وکیل استراماچونی امضا قرارداد جدید را منوط به فکر کردن بیشتر این مربی می نماید.

به گفته یک منبع آگاه استراماچونی تا ساعت 10 امشب موظف به اعلام نظر نهایی خود است.

نکته مهم اینکه با آنکه باشگاه استقلال با مدیربرنامه های استراماچونی و وکیل وی روی بندهای قرارداد جدید به توافق رسیده اند اما یکی از نزدیکان باشگاه استقلال دقایقی قبل در گفت و گویی احتمال بازگشت این مربی را زیر 5 درصد دانست.

مدیران باشگاه استقلال از صبح امروز مذاکرات خود با گزینه های جانشینی استراماچونی را آغاز کرده اند که این اتفاق ناشی از احتمال کمی است که برای بازگشت سرمربی ایتالیایی در نظر گرفته اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار