PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
سایت معتبر insidethegames از ماموریت هادی ساعی پرافتخارترین المپین ایران با تیم ملی تکواندو کشورمان، گزارش کوتاهی را منتشر کرده است.
کیهان ورزشی- 

سایت معتبر insidethegames از ماموریت هادی ساعی پرافتخارترین المپین ایران گزارش کوتاهی را منتشر کرده است. در این گزارش با اشاره به بازگشت ساعی به تیم ملی تکواندو می خوانیم: هادی ساعی که از سوی رئیس فدراسیون تکواندو ایران به عنوان مدیرفنی تیم ملی تکواندو ایران انتخاب شده، دو ماموریت بزرگ را برعهده گرفته است.

این رسانه معتبر از ساعی 43 ساله به عنوان پرافتخارترین تکواندوکار ایرانی که سابقه کسب 3 مدال در المپیک را دارد، نام برده است. ساعی 2 مدال طلا و یک مدال برنز المپیک را در کارنامه خود دارد.

وی در سال 2000 در المپیک سیدنی در وزن 60 کیلوگرم مدال برنز کسب کرده است،  در المپیک 2004 آتن و در وزن 68 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده و در نهایت در المپیک پکن در سال 2008 و در وزن 80 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده است.

در ادامه این گزارش می خوانیم: ماموریت اول ساعی در پست جدید، آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان است. پس از آن در گام دوم برنامه ریزی برای حضور تکواندو در المپیک 2020 توکیو است.

ساعی همراه با حسین رضازاده از وزنه برداری پرافتخارترین المپین‌های ورزش ایران محسوب می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار