PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
تیم بسکتبال مهرام در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر پتروشیمی تن به شکستی خانگی داد.
کیهان ورزشی-
حساس‌ترین دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال در سالن آزادی و بین دو تیم مهرام و پتروشیمی برگزار شد که نماینده جنوبی بسکتبال کشورمان توانست با کسب یک پیروزی ارزشمند انتقام شکست دور رفت را از مهرام بگیرد. پتروشیمی در شرایطی این بازی را با نتیجه ۶۴ بر ۶۱ به سود خود تمام کرد که تا آغاز کوارتر چهارم از حریفش عقب بود. 

مهرام این مسابقه خانگی را با قدرت شروع کرد و تا کوارتر چهارم از حریفش پیش بود اما نتوانست برتری‌اش را حفظ کند و در ثانیه‌های پایانی بازی را واگذار کرد. تکرار سیستم مصطفی هاشمی سرمربی مهرام در ثانیه‌های پایانی و سپردن توپ به صمد نیکخوه‌بهرامی که تا کوارتر پایانی در زمین نبود جواب نداد و در نهایت ماهشهری‌ها برنده شدند.

در دیگر دیدارهای این هفته مدعیان برابر حریفان خود پیروز شدند. شهرداری گرگان در قزوین به مصاف شورا و شهرداری این شهر رفت و ۹۲ بر ۶۲ پیروز شد.

نفت آبادان در شهرکرد با نتیجه ۷۲ بر ۵۹ رعد پدافند را شکست داد، شیمیدر قم در مسابقه‌ای خانگی ۸۶ بر ۷۲ نیروی زمینی را برد، آویژه صنعت مشهد در اصفهان ۸۳ بر ۵۴ ذوب آهن را شکست داد و توفارقان هم ۷۹ بر ۷۶ برابر مس کرمان تن به شکست داد.

آخرین دیدار این هفته بین دو تیم اکسون تهران و شهرداری بندرعباس در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار