PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با یک دربی به پیشواز نیم فصل دوم می رویم، ما دو تیم از هم شناخت خوبی داریم.
کیهان ورزشی-

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: به خاطر تاخیری که داشتم عذرخواهی می کنم. با یک دربی به پیشواز نیم فصل دوم می رویم. ما دو تیم از هم شناخت خوبی داریم. امیدوارم یک بازی با کیفیت انجام شود و تیم لایق پیروز شود. 

الهامی ادامه داد:‌ اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم و از آقای زنوزی هم تشکر می‌کنم که چنین اردویی برایمان تدارک دیدند.تنها تیمی بودیم که توانستیم خارج از کشور اردو بزنیم. نقاط ضعف و قوت خودمان را تقویت کرده و بهتر شده‌ایم. ان شالله بتوانیم فردا بازی تماشاگرپسندی انجام دهیم.

وی افزود: پرسپولیس سه فصل قهرمان شده در نیم فصل اول هم به قهرمانی رسید و تیم خوبی است و ما هم تراکتور هستیم و با حمایت تماشاگران‌مان برای موفقیت تلاش می‌کنیم. جای ریسک و عقب‌نشینی نداریم. در نیم فصل اول به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم.

سرمربی تراکتور  در مورد اینکه تیم شما می‌تواند آخر فصل آسیایی شود یا نه، گفت: در نیم فصل دوم کار کاملا سخت‌تر است. ما شرایط خودمان را می‌سنجیم تا رفته رفته به شرایط آرمانی برسیم. برای قهرمانی می‌جنگیم اما هفته به هفته پیش‌ می‌رویم و ابتدا به بازی فردا مقابل پرسپولیس فکر می‌کنیم. 

الهامی در مورد اینکه شما به معجزه اعتقاد دارید یا تجربه، زیرا خیلی‌ها می‌گویند شما با تراکتور معجزه کردید البته در تیم‌های دیگر نتایج خوبی هم گرفته بودید، خاطر نشان کرد: سؤال پیچیده‌ای پرسیدید. از لطف‌تان هم تشکر می‌کنم. معجزه‌ای در فوتبال وجود ندارد. هر کسی بیشتر زحمت بکشد خوش شانس‌تر است و می‌تواند موفق شود. بازیکنان تراکتور پتانسیل بالایی دارند و با تلاش و کار آنها من مربی بهتری شدم و اگر اینجا نشستم اول کمک خدا؛ دوم کمک خدا و سوم لطف هواداران و تلاش بازیکنان بود.من تلاش می‌کنم به عنوان خادم یا افتخاری که نصیبم شده در تراکتور تیمی بسازم که لایق مردم آذربایجان باشد. 

وی  در مورد جدایی بازیکنان از تراکتور گفت: جدایی بازیکنان از تیم ناخواسته بود. خارجی‌ها از تیم ما جدا شدند که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و فخرالدینی به تیم ما آمده که یکی از دفاع‌های راست خوب کشورمان است. ما یک مهاجم الجزایری گرفتیم و یک دفاع برزیلی هم در تمرین ما هست که با او هنوز به توافق کامل نرسیدیم. 

سرمربی سرخپوشان تبریزی در مورد اینکه نقش منصور عظیمی در تیم تراکتور چیست، گفت: بهتر است در مورد بازی فردا سؤال بپرسید اما من این سؤال را جواب می‌دهم. او مسئول نقل و انتقالات باشگاه است! 

الهامی در مورد اینکه شما از نقل و انتقالات باشگاه راضی بودید یا نه، تاکید کرد: بهتر است این سؤال را از مالک باشگاه بپرسید من که مسئول باشگاه نیستم. از مالک این سؤال را بپرسید البته ما نقل و انتقالات خوبی داشتیم و از نظر کادر فنی نقل و انتقالات ما خوب بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار